Peter Economides: «Η Ελλάδα έχει συναρπαστικά χαρακτηριστικά που τα θέλει όλος ο κόσμος» |
Μια χώρα που έχει σημαντικά προτερήματα και συναρπαστικά χαρακτηριστικά,
που τα "θέλει" όλος ο κόσμος. Αυτή είναι η χώρα μας σύμφωνα με τον
Peter Economides, έναν από τους πιο επιτυχημένους ελληνικής καταγωγής
brand strategists σήμερα.
«Η Ελλάδα είναι γεμάτη με θησαυρούς», θα πει χαρακτηριστικά, περιγράφοντας στον
ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM" τις παγκόσμιες συνθήκες, αλλά και την αγορά μέσα στην οποία η χώρα αλλά και οι πολίτες πρέπει να προωθήσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εικόνα τους. Το μεγαλύτερο, δε, "όπλο", που έχει η χώρα στο παγκόσμιο στερέωμα, σύμφωνα με τον κ.Economides, είναι η ζωή στην ίδια τη χώρα.
«Αυτό που έχει η Ελλάδα είναι μια τεχνογνωσία που γυρίζει γύρω από τη ζωή», εξηγεί και τονίζει πως πέρα από την εγκαθιδρυμένη εικόνα, που έχει η χώρα ήδη ανά τον κόσμο, εικόνα που «συνδέεται με τη θάλασσα, τα αρχαία, τα γνωστά χαρακτηριστικά», έχει έρθει πλέον η ώρα να προβάλουμε τα άλλα πλεονεκτήματα μας, πλεονεκτήματα διαφορετικά, άγνωστα μέχρι τώρα «...γιατί αυτά είναι πολλά».
«Υπάρχουν ευκαιρίες, έτοιμες για να τις αρπάξουμε», τονίζει ο κ.Economides και αναφέρεται χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων στο "clean food", την πιο καθαρή διατροφή, υπό την έννοια της υγιεινής και ωφέλιμης, που δεν περιλαμβάνει σημαντικά επεξεργασμένα τρόφιμα και είναι μια παγκόσμια τάση, η οποία μπορεί να "πατήσει" στην παραδοσιακή ελληνική και μεσογειακή κουζίνα. Κυρίως όμως, ευκαιρία έτοιμη να την αρπάξουμε είναι κάτι που οι Έλληνες θεωρούν δεδομένο, χωρίς να είναι όμως: η ζωή με συναίσθημα που όλος ο πλανήτης επιζητεί πλέον.
«Βλέπω δύο τάσεις στον κόσμο αυτή τη στιγμή. Από τη μια υπάρχουν καινοτομίες που υπόσχονται τέλεια αποδοτικότητα και κάνουν τη ζωή βολική - "convinience και efficiency" - και από την άλλη υπάρχουν άλλες καινοτομίες που υπόσχονται την "τέλεια εμπειρία" και εκεί ζούμε εμείς!», τονίζει ο Έλληνας ειδικός του branding που εστιάζει σε όσα ζητά να έχει στη ζωή του ένας πολίτης του δυτικού κόσμου σήμερα.
«Είμαστε στην εμπειρία, είμαστε λαός της εμπειρίας της ζωής», αναφέρει χαρακτηριστικά και μιλά για την "τεχνοανθρωπολογία", που είναι το επόμενο στάδιο διαβίωσης που θα έχει ζήτηση.
Τι είναι αυτό σύμφωνα με τον κ.Economides;
Είναι «τεχνολογία που δουλεύει για τον άνθρωπο» και είναι «αυτό είναι που θέλει ο κόσμος». «Πάντα το θέλαμε, αλλά η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια όλη η προσοχή έχει πάει στην τεχνολογία, σε τέτοια εποχή ζούμε. Λοιπόν, αυτό γυρνάει, και το βλέπουμε γύρω μας κάθε ημέρα...», καταλήγει χαρακτηριστικά.
«Η Ελλάδα είναι γεμάτη με θησαυρούς», θα πει χαρακτηριστικά, περιγράφοντας στον
ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM" τις παγκόσμιες συνθήκες, αλλά και την αγορά μέσα στην οποία η χώρα αλλά και οι πολίτες πρέπει να προωθήσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εικόνα τους. Το μεγαλύτερο, δε, "όπλο", που έχει η χώρα στο παγκόσμιο στερέωμα, σύμφωνα με τον κ.Economides, είναι η ζωή στην ίδια τη χώρα.
«Αυτό που έχει η Ελλάδα είναι μια τεχνογνωσία που γυρίζει γύρω από τη ζωή», εξηγεί και τονίζει πως πέρα από την εγκαθιδρυμένη εικόνα, που έχει η χώρα ήδη ανά τον κόσμο, εικόνα που «συνδέεται με τη θάλασσα, τα αρχαία, τα γνωστά χαρακτηριστικά», έχει έρθει πλέον η ώρα να προβάλουμε τα άλλα πλεονεκτήματα μας, πλεονεκτήματα διαφορετικά, άγνωστα μέχρι τώρα «...γιατί αυτά είναι πολλά».
«Υπάρχουν ευκαιρίες, έτοιμες για να τις αρπάξουμε», τονίζει ο κ.Economides και αναφέρεται χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων στο "clean food", την πιο καθαρή διατροφή, υπό την έννοια της υγιεινής και ωφέλιμης, που δεν περιλαμβάνει σημαντικά επεξεργασμένα τρόφιμα και είναι μια παγκόσμια τάση, η οποία μπορεί να "πατήσει" στην παραδοσιακή ελληνική και μεσογειακή κουζίνα. Κυρίως όμως, ευκαιρία έτοιμη να την αρπάξουμε είναι κάτι που οι Έλληνες θεωρούν δεδομένο, χωρίς να είναι όμως: η ζωή με συναίσθημα που όλος ο πλανήτης επιζητεί πλέον.
«Βλέπω δύο τάσεις στον κόσμο αυτή τη στιγμή. Από τη μια υπάρχουν καινοτομίες που υπόσχονται τέλεια αποδοτικότητα και κάνουν τη ζωή βολική - "convinience και efficiency" - και από την άλλη υπάρχουν άλλες καινοτομίες που υπόσχονται την "τέλεια εμπειρία" και εκεί ζούμε εμείς!», τονίζει ο Έλληνας ειδικός του branding που εστιάζει σε όσα ζητά να έχει στη ζωή του ένας πολίτης του δυτικού κόσμου σήμερα.
«Είμαστε στην εμπειρία, είμαστε λαός της εμπειρίας της ζωής», αναφέρει χαρακτηριστικά και μιλά για την "τεχνοανθρωπολογία", που είναι το επόμενο στάδιο διαβίωσης που θα έχει ζήτηση.
Τι είναι αυτό σύμφωνα με τον κ.Economides;
Είναι «τεχνολογία που δουλεύει για τον άνθρωπο» και είναι «αυτό είναι που θέλει ο κόσμος». «Πάντα το θέλαμε, αλλά η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια όλη η προσοχή έχει πάει στην τεχνολογία, σε τέτοια εποχή ζούμε. Λοιπόν, αυτό γυρνάει, και το βλέπουμε γύρω μας κάθε ημέρα...», καταλήγει χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου