Στον τριπλασιασμό σχεδόν του αριθμού των επιβατών κρουαζιέρας που
χρησιμοποιούν το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας με την επέκταση των
εγκαταστάσεων για μεγαλύτερου μεγέθους πλοία στοχέυει η China Cosco Shipping Corporation Limited, σύμφωνα με δηλώσεις του
πρόεδρου της, Ξου Λιρόνγκ , χθες, κατά την διάρκεια των εγκαινίων της νέας προβλήτας κρουαζιερόπλοιων Αγίου Νικολάου, στον Πειραιά.
Η COSCO Shipping, η οποία κατέχει τον τέταρτο μεγαλύτερο στολο κοντέινερσιπ στον κόσμο, έχει ως στόχο με τη βοήθεια των συναρμόδιων υπουργείων, του ΤΑΙΠΕΔ και του Δήμου Πειραιά, να εργαστούν σκληρά για να κάνουν στον Πειραιά “το πιο λαμπρό μαργαριτάρι της Μεσογείου”, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λιρονγκ.
“Η κίνηση των επιβατών κρουαζιέρας είναι περίπου 1,1 εκατομμύρια ετησίως προς το παρόν. Βραχυπρόθεσμος στόχος μας είναι να το αυξήσει σε 1,5 εκατομμύρια, και 3 εκατομμύρια μακροπρόθεσμα”, δήλωσε ο πρόεδρος της COSCO Shipping.
Αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσω της επέκτασης του λιμανιού με την την κατασκευή αγκυροβολίων με μεγάλο βάθος και τη δημιουργία νέου χώρου ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς, τα οποία θα είναι μεγαλύτερα και “πιο πολυτελή”. Ταυτόχρονα, η Cosco Shipping θα κάνει νέες επενδύσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και της ανταγωνιστικότητας.
Χαιρετίζοντας τα εγκαίνια της νέας προβλήτας δίπλα στο κτίριο της «παγόδας», ο πρόεδρος της Cosco, σημείωσε ότι “όσον αφορά την αγορά κρουαζιέρας σημειώνεται μεγάλη ανάπτυξη στη Άπω Ανατολή και ιδιαίτερα στην Κίνα, επειδή υπάρχει τεράστια ζήτηση από τους Κινέζους για τουρισμό στο εξωτερικό μετά το άνοιγμα και τις μεταρρυθμίσεις της Κίνας που έφερε την οικονομική ευημερία.
Και ο τουρισμός με κρουαζιερόπλοια έχει γίνει νέα μόδα στην Κίνα.
Ίδια μόδα έχει γίνει και ο τουρισμός στην Ελλάδα μετά από τις καλύψεις των ειδήσεων για τη στρατηγική συνεργασία της Cosco Shipping με τον ΟΛΠ.
Οι Κινέζοι γνωρίζουν τώρα όλο και περισσότερο την Ελλάδα και η Ελλάδα έχει γίνει ο πόλος έλξης χιλιάδων κινέζων τουριστών”.
Από την πλευρά της η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού κυρία Κουντουρά δήλωσε ότι “η νότια επέκταση του λιμανιού, που θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων άνω των 300 μέτρων, θα δώσει ώθηση στις προσπάθειες που κάνουμε για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, για την ενίσχυση του τουρισμού μας, αλλά και για την οικονομική ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής της Αττικής”. Στόχος σύμφωνα με την υπουργό “το λιμάνι του Πειραιά να εδραιωθεί ως κόμβος της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο αλλά και ως βάση για το homeporting σε όλη την περιοχή της Μεσογείου”.
Στα εγκαινία της νέας προβλήτας παρευρέθη και ο δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ο οποίος επεσήμανε ότι “ο νέος προβλήτας για μεγάλα κρουαζιερόπλοια είναι πολύ σημαντικός”, καθώς κι ότι “οι επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά – αυτές που αναμένεται να γίνουν τα επόμενα χρόνια και όσες υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια – μόνο θετικό πρόσημο έχουν για την πόλη του Πειραιά”.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της συμφωνίας ιδιωτικοποίησης που συμφώνησε φέτος με το Ελληνικό δημόσιο, η COSCO πρέπει να ολοκληρώσει τις επενδύσεις ύψους περίπου 300 εκατομμυρίων ευρώ σε διάστημα πέντε ετών πριν από την αγορά ενός επιπλέον 16% των μετοχών του ΟΛΠ.
Η COSCO ανέφερε πως η εν λόγω πρόσθετη επένδυση θα χρησιμοποιηθεί κυρίως για την αναβάθμιση της επισκευής πλοίων, της υλικοτεχνικής υποστήριξης και των δραστηριοτήτων κρουαζιέρας.
απο το e-nautilia.gr
πρόεδρου της, Ξου Λιρόνγκ , χθες, κατά την διάρκεια των εγκαινίων της νέας προβλήτας κρουαζιερόπλοιων Αγίου Νικολάου, στον Πειραιά.
Η COSCO Shipping, η οποία κατέχει τον τέταρτο μεγαλύτερο στολο κοντέινερσιπ στον κόσμο, έχει ως στόχο με τη βοήθεια των συναρμόδιων υπουργείων, του ΤΑΙΠΕΔ και του Δήμου Πειραιά, να εργαστούν σκληρά για να κάνουν στον Πειραιά “το πιο λαμπρό μαργαριτάρι της Μεσογείου”, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λιρονγκ.
“Η κίνηση των επιβατών κρουαζιέρας είναι περίπου 1,1 εκατομμύρια ετησίως προς το παρόν. Βραχυπρόθεσμος στόχος μας είναι να το αυξήσει σε 1,5 εκατομμύρια, και 3 εκατομμύρια μακροπρόθεσμα”, δήλωσε ο πρόεδρος της COSCO Shipping.
Αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσω της επέκτασης του λιμανιού με την την κατασκευή αγκυροβολίων με μεγάλο βάθος και τη δημιουργία νέου χώρου ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς, τα οποία θα είναι μεγαλύτερα και “πιο πολυτελή”. Ταυτόχρονα, η Cosco Shipping θα κάνει νέες επενδύσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και της ανταγωνιστικότητας.
Χαιρετίζοντας τα εγκαίνια της νέας προβλήτας δίπλα στο κτίριο της «παγόδας», ο πρόεδρος της Cosco, σημείωσε ότι “όσον αφορά την αγορά κρουαζιέρας σημειώνεται μεγάλη ανάπτυξη στη Άπω Ανατολή και ιδιαίτερα στην Κίνα, επειδή υπάρχει τεράστια ζήτηση από τους Κινέζους για τουρισμό στο εξωτερικό μετά το άνοιγμα και τις μεταρρυθμίσεις της Κίνας που έφερε την οικονομική ευημερία.
Και ο τουρισμός με κρουαζιερόπλοια έχει γίνει νέα μόδα στην Κίνα.
Ίδια μόδα έχει γίνει και ο τουρισμός στην Ελλάδα μετά από τις καλύψεις των ειδήσεων για τη στρατηγική συνεργασία της Cosco Shipping με τον ΟΛΠ.
Οι Κινέζοι γνωρίζουν τώρα όλο και περισσότερο την Ελλάδα και η Ελλάδα έχει γίνει ο πόλος έλξης χιλιάδων κινέζων τουριστών”.
Από την πλευρά της η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού κυρία Κουντουρά δήλωσε ότι “η νότια επέκταση του λιμανιού, που θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων άνω των 300 μέτρων, θα δώσει ώθηση στις προσπάθειες που κάνουμε για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, για την ενίσχυση του τουρισμού μας, αλλά και για την οικονομική ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής της Αττικής”. Στόχος σύμφωνα με την υπουργό “το λιμάνι του Πειραιά να εδραιωθεί ως κόμβος της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο αλλά και ως βάση για το homeporting σε όλη την περιοχή της Μεσογείου”.
Στα εγκαινία της νέας προβλήτας παρευρέθη και ο δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ο οποίος επεσήμανε ότι “ο νέος προβλήτας για μεγάλα κρουαζιερόπλοια είναι πολύ σημαντικός”, καθώς κι ότι “οι επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά – αυτές που αναμένεται να γίνουν τα επόμενα χρόνια και όσες υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια – μόνο θετικό πρόσημο έχουν για την πόλη του Πειραιά”.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της συμφωνίας ιδιωτικοποίησης που συμφώνησε φέτος με το Ελληνικό δημόσιο, η COSCO πρέπει να ολοκληρώσει τις επενδύσεις ύψους περίπου 300 εκατομμυρίων ευρώ σε διάστημα πέντε ετών πριν από την αγορά ενός επιπλέον 16% των μετοχών του ΟΛΠ.
Η COSCO ανέφερε πως η εν λόγω πρόσθετη επένδυση θα χρησιμοποιηθεί κυρίως για την αναβάθμιση της επισκευής πλοίων, της υλικοτεχνικής υποστήριξης και των δραστηριοτήτων κρουαζιέρας.
απο το e-nautilia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου