Στο γεγονός ότι, αν και στις χώρες εκτός ΗΠΑ τα MC Donald's τα
πάνε αρκετά καλά, στην Ελλάδα δεν τα κατάφεραν, αναφέρεται το
αμερικανικό οικονομικό site, Forbes.
Αιτία, σύμφωνα με τον ιστότοπο,
αποτελεί ο ανταγωνισμός των
"ντόπιων" Goody's.
Όπως αναφέρει ο αρθρογράφος του Forbes, Πάνος Μουρδουκούτας, η Goody's αντέγραψε το κόνσεπτ του franchise των McDonald's, που στηρίζεται στην αποδοτικότητα και την ευκολία, αλλά έδωσε ένα πιο τοπικό μενού, προσφέροντας μια σειρά από μεσογειακά προϊόντα, αντί για burgers και τηγανητές πατάτες.
"Τα υπόλοιπα έχουν γραφτεί στην ιστορία. Η McDonald's κλείνει το ένα κατάστημα στην Ελλάδα μετά το άλλο, έχοντας μόλις δύο εστιατόρια στην Αθήνα", σημειώνεται.
Όπως εξηγεί το Forbes, η McDonald's προσπάθησε να δώσει έναν πιο τοπικό χαρακτήρα στα προϊόντα και το σέρβις της, αντιγράφοντας μέρος του μενού των Goody's. Όμως, έκανε πολύ λίγα και πολύ αργά, καθώς και οι δύο εταιρείες αντιμετωπίζουν μια σειρά από νέα προβλήματα, όπως ο ανταγωνισμός από τους φούρνους, σε μία οικονομία που συρρικνώνεται.
"Παρόλα αυτά, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: Το μοντέλο των McDonald's με το στάνταρ μενού, δεν δουλεύει σε χώρες που έχουν ισχυρή δική τους κουζίνα", τονίζει το Forbes.
"ντόπιων" Goody's.
Όπως αναφέρει ο αρθρογράφος του Forbes, Πάνος Μουρδουκούτας, η Goody's αντέγραψε το κόνσεπτ του franchise των McDonald's, που στηρίζεται στην αποδοτικότητα και την ευκολία, αλλά έδωσε ένα πιο τοπικό μενού, προσφέροντας μια σειρά από μεσογειακά προϊόντα, αντί για burgers και τηγανητές πατάτες.
"Τα υπόλοιπα έχουν γραφτεί στην ιστορία. Η McDonald's κλείνει το ένα κατάστημα στην Ελλάδα μετά το άλλο, έχοντας μόλις δύο εστιατόρια στην Αθήνα", σημειώνεται.
Όπως εξηγεί το Forbes, η McDonald's προσπάθησε να δώσει έναν πιο τοπικό χαρακτήρα στα προϊόντα και το σέρβις της, αντιγράφοντας μέρος του μενού των Goody's. Όμως, έκανε πολύ λίγα και πολύ αργά, καθώς και οι δύο εταιρείες αντιμετωπίζουν μια σειρά από νέα προβλήματα, όπως ο ανταγωνισμός από τους φούρνους, σε μία οικονομία που συρρικνώνεται.
"Παρόλα αυτά, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: Το μοντέλο των McDonald's με το στάνταρ μενού, δεν δουλεύει σε χώρες που έχουν ισχυρή δική τους κουζίνα", τονίζει το Forbes.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου