Ο Γιάννης Μαγκριώτης |
Αγαπητοί φίλοι,
εάν διαβάζατε το βιογραφικό μου και με γνωρίζετε λίγο ως χαρακτήρα, δε θα χρειαζόταν να γράψετε τόσα πολλά και φυσικά δε θα γράφατε αυτά που γράψατε.
Γι’ αυτό, πρώτα-πρώτα σας στέλνω το βιογραφικό μου, από το οποίο εύκολα θα καταλάβετε ότι η πρώτη δημόσιά μου θέση είναι αυτή το Βουλευτή, η οποία διατηρήθηκε μέχρι τις πρόσφατες εκλογές με την ψήφο των Θεσσαλονικέων.
Για την εργασία έχετε δίκιο, έχω ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση.
Όσον αφορά τα διόδια, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ουδέποτε ήμουν υπεύθυνος για τα διόδια και τους αυτοκινητόδρομους ως Υφυπουργός.
Όσο ήταν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, είχα πείσει την ηγεσία της και τον υπεύθυνο Υπουργό και ζήτησαν από τους
παραχωρησιούχους να μην αυξήσουν, όπως προέβλεπαν οι συμβάσεις του 2007, τα διόδια του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου κατά 33% από 1-1-2011 και κατά 50% από το Πέταλο του Μαλιακού μέχρι την Αθήνα και από την Αθήνα μέχρι την Κόρινθο από το καλοκαίρι του 2011.
Σας ενημερώνω ακόμη ότι θεωρούσα λανθασμένο το μείγμα της χρηματοδότησης των αυτοκινητοδρόμων, όπως και την ταυτόχρονη κατασκευή και των πέντε.
Επειδή η εθνική και κοινοτική δαπάνη είναι μόνο το 25% του συνολικού κόστους κατασκευής τους, γι΄ αυτό η ιδιωτική συμμετοχή πλησιάζει στο 50%.
Τα υπόλοιπα καλύπτονται από τα διόδια, γι’ αυτό στις συμβάσεις του 2007 προβλέπονται πυκνά και ακριβά διόδια από την έναρξη της κατασκευής των έργων.
Η αύξηση του Γενάρη του 2012 στην οποία αναφέρεστε είναι περίπου 2,5% και είναι απόρροια της ετήσιας τιμαριθμικής αναπροσαρμογής που και αυτή προβλέπεται από τις συμβάσεις του 2007.
Είχα διαφωνήσει και με αυτή την αύξηση, όπως γράφτηκε στον Τύπο εκείνων των ημερών, ήμασταν στην κυβέρνηση Παπαδήμου.
Την απόφαση δεν την πήρα εγώ, ούτε φυσικά την υπέγραψα εγώ.
Όσον αφορά τη Φωτεινή Αραμπατζή, πρώην σύζυγό μου, πάλι δεν είσαστε καλά ενημερωμένοι.
Φιλικά, Γ. Μαγκριώτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου