Ο Γιαννιώτης βουλευτής ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ, ανοίγει τα χαρτιά του και απαντά για όλους και για όλα, σε μια σειρά καυτών ερωτήσεων του «Π.Λ.»(proinos logos)
• Η γνωριμία με τον κορυφαίο «Χρυσαυγίτη» κ. Χρήστο Παππά έγινε τυχαία, όταν τον συναντήσαμε προ ημερών σε κατάστημα των Ιωαννίνων.
Είχαμε βέβαια διαβάσει, ότι ο επικεφαλής των βουλευτών Επικρατείας της Χρυσής Αυγής (που εκλέχθηκε) είναι Ηπειρώτης και μάλιστα εκ των ιδρυτικών μελών του κόμματος.
Δεν γνωρίζαμε όμως, ότι τα τελευταία 15 χρόνια ζει οικογενειακά και δραστηριοποιείται
επαγγελματικά στα Γιάννινα, ότι είναι δηλαδή ένας άνθρωπος, σαν αυτό που συνήθως λέμε, «της διπλανής πόρτας».
Βέβαια, δεν χρειάστηκε πολύ να το σκεφθούμε. Μετά τις συνηθισμένες συστάσεις από τον καταστηματάρχη, του απευθύναμε ευθέως την πρόταση - πρόσκληση.
«Θα μας πείτε, κάποια μέρα κ. Παππά ποιοί είστε εσείς εκεί στη Χρυσή Αυγή, για την οποία τόσα λέγονται, χωρίς ο πολύς κόσμος να γνωρίζει ποια απ’ αυτά είναι μύθοι και ποια πραγματικότητα».
Η απάντηση, ευγενική και άμεση: «Ναι ευχαρίστως να σας πω, όμως δεν θα γράψετε άλλα από αυτά που θα σας πω. Γιατί, συχνά τα ΜΜΕ «σερβίρουν» στο λαό μόνο αυτά που εξυπηρετούν το σημερινό σαθρό πολιτικό σύστημα, το οποίο συνεχώς μας κατασυκοφαντεί…».
Άμεση και η δική μας ανταπάντηση: «Μ’ αυτά που μας λέτε είναι σαν να εντάσσετε σ’ αυτά (τα ΜΜΕ) και τον «Πρ. Λόγο». Αν έτσι συμβαίνει, τότε δεν θα μπορέσουμε να βρούμε κοινή βάση για κάποια συνέντευξη…».
«Όχι, όχι, δεν μιλάω για τον «Π.Λ.», που τον διαβάζω συχνά και πραγματικά τον θεωρώ ελεύθερο βήμα, που αναδεικνύει τοπικά τις απόψεις όλων. Αλλά πολλά άλλα μέσα ενημέρωσης και κυρίως η τηλεόραση, συχνά βομβαρδίζουν το λαό με χιλιάδες ψέμματα για το δικό μας κίνημα», τόνισε με έμφαση ο κ. Παππάς.
Στη συνέχεια, μετά από κάποιες εκατέρωθεν εξηγήσεις και διευκρινίσεις, κλείστηκε το ραντεβού, για μια «εφ’ όλης της ύλης» ζωντανή συνέντευξη στα γραφεία του «Πρωινού Λόγου».
Με μια βέβαια βασική συμφωνία: Ο βουλευτής κ. Παππάς να δώσει απαντήσεις σ’ όλες τις ερωτήσεις που θα του υποβάλλουμε, όσο σκληρές ή… ασύμφορες για το κόμμα του και αν τις θεωρήσει. Εμείς από την πλευρά μας δεσμευτήκαμε να δημοσιεύσουμε αυτούσιες όλες τις απαντήσεις του, «χωρίς -όπως χαρακτηριστικά μας είπε- να τις λογοκρίνουμε, όπως συμβαίνει στα ολοκληρωτικά καθεστώτα…»!
Η συνέντευξη…
Η επίσκεψη του κ. Παππά στα γραφεία μας έγινε, και η μόνη… παραβίαση της συμφωνίας υπήρξε στο χρόνο και στο μήκος της συνέντευξης, αφού τελικά βγήκε αρκετά μακροσκελής.
Οι αναγνώστες μας μπορούν να βγάλουν τα συμπεράσματά τους, διαβάζοντας τόσο τις ερωτήσεις, όσο και τις απαντήσεις.
• Ξεκινώντας να σας ρωτήσω τι είναι τελικά η Χρυσή Αυγή; Είστε ένα ναζιστικό κόμμα;
-Εγώ κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση. Και σε ό,τι αφορά την ερώτησή σας, -την οποία και θεωρώ πραγματικά μη πρωτότυπη και με συγχωρείτε γι’ αυτό-, εμείς όπως ξέρετε δηλώνουμε Έλληνες Εθνικιστές. Αυτή είναι η πολιτική μας ταυτότητα και με αυτήν την πολιτική ταυτότητα πορευόμαστε επί σειρά ετών. Οι διάφορες ταμπέλες ναζιστές ή νεοναζιστές, φασίστες κλπ δεν μας εκφράζουν, πολύ περισσότερο μάλιστα που ο ναζισμός και ο φασισμός ήσαν κινήματα του μεσοπολέμου που αφορούσαν αποκλειστικά τη Γερμανία και την Ιταλία αντίστοιχα. Όντας εμείς εθνικιστές, Έλληνες εθνικιστές, που βάζουμε πάνω απ’ όλα και πριν απ’ όλα την Ελλάδα, πώς θα μπορούσαμε να χαρακτηριστούμε με ορολογίες και κινήματα του παρελθόντος και όχι ελληνικά;
• Τι ακριβώς εννοείτε με τον όρο Έλληνες Εθνικιστές;
-Βεβαίως εάν θέλετε οπωσδήποτε έναν χαρακτηρισμό που θα μπορούσε να γίνει πιο αντιληπτός στον μέσο πολίτη και δεν καλύπτεστε από τον όρο Ελληνικός Εθνικισμός, θα μπορούσα να σας πω ότι πολιτικά είμεθα ακραιφνώς δεξιοί, νοούμενης της δεξιάς ως τον κύριο εκφραστή του τριπτύχου Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια. Κοινωνικά είμεθα αριστεροί υπό την έννοια της εναντιώσεως στον στυγνό καπιταλισμό και τις εκφάνσεις του, όπως είναι το κίνημα του νεοφιλελευθερισμού και της κεφαλαιοκρατίας.
• Ναι αλλά στα περιοδικά σας όπως είδαμε και σε πρόσφατες τηλεοπτικές εκπομπές υπάρχουν γερμανικά σύμβολα και άρθρα που εξυμνούν τους ναζί.
-Κοιτάξτε να δείτε. Υπάρχει μια εμμονή των μέσων αποχαύνωσης και παραπληροφόρησης, θα έλεγα εγώ, σε κάποιες αναφορές μας σε ιστορικά θέματα. Το περιοδικό μας έχει μια ιστορία που ξεκινά από το 1980. Κανείς δεν προβάλλει τα εκατοντάδες άρθρα -και άρθρα που υπογράφω και εγώ προσωπικά-, όπου ασχολούμεθα με εθνικά θέματα, σύγχρονη ελληνική ιστορία, την αρχαία Ελλάδα, κ.λ.π. Κατ’ αναλογία σε πολιτικούς άλλων χώρων, πολιτικών εννοώ, γιατί δεν γίνεται η ερώτηση για άρθρα που υπάρχουν σε έντυπά τους για τον Στάλιν, για τον Λένιν, και πολλούς άλλους, και μιλώ για περιοδικά του αριστερού χώρου, ή ακόμα και για το ψευδοσοσιαλιστικό αντεθνικό κόμμα του ΠΑΣΟΚ όταν στα έντυπά του, ιδιαίτερα του πρώτου καιρού, φιγουράριζε ο Τσε Γκεβάρα, ο Φιντέλ Κάστρο και όλοι οι ηγέτες των επαναστατικών ανταρτικών οργανώσεων της Λατινικής Αμερικής;
• Ναι, αλλά εσείς υμνείτε τον Χίτλερ!..
-Κοιτάξτε να δείτε κύριε Παπακωνσταντίνου, ο Χίτλερ πέθανε στο Βερολίνο το 1945. Είναι πολιτικά ανεπίτρεπτο το 2012 να έχουμε την πολυτέλεια σε μια Ελλάδα που πεθαίνει και εξ αιτίας των προδοσιών του πολιτικού κόσμου, αυτής της πέμπτης φάλαγγος, να ασχολούμεθα με την ιστορία του πολέμου και του ναζισμού, του φασισμού, κ.λ.π. Αυτά είναι θέματα που θα πρέπει να απασχολούν νηφάλια τους Ιστορικούς. Η Ελλάς πέρασε μια δύσκολη περίοδο τη δεκαετία του 40, με την κατοχή και με την μετέπειτα κομμουνιστική ανταρσία και τον λεγόμενο εμφύλιο, και θα πρέπει να αγωνιστούμε για να μην ξαναζήσουμε τέτοιες στιγμές. Ήδη, στα ελληνικά αστικά κέντρα, στις ελληνικές πόλεις, ανήμποροι Έλληνες ψάχνουν για λίγο φαγητό στα σκουπίδια.
• Κατηγορείσθε ότι είστε αιρετικοί, δωδεκαθεϊστές, παγανιστές, όπως λένε πολλοί, έως και σατανιστές. Τι είστε τελικά;
-Πολύ ωραία ερώτηση. Θεωρούμε πως η Ορθοδοξία αποτελεί έναν από τους πυλώνες που στηρίζει το Έθνος μας. Ορθοδοξία και Ελληνισμός πάνε μαζί και όποιος θέλει να πλήξει την Ορθοδοξία, πλήττει συγχρόνως και τον Ελληνισμό. Μην ξεχνάτε ότι το πρώτο Σύνταγμα της Ελλάδας συντάχθηκε στο όνομα της Αγίας, Ομοουσίου και Αδιαίρετης Τριάδος. Ως άτομα, αλλά και ως κίνημα, μελετούμε και σεβόμαστε βαθύτατα την Αρχαία Ελλάδα και πιστεύουμε ότι από αυτήν προήλθαν όλα. Η σύγχρονη δυτική σκέψη και η ευρωπαϊκή κουλτούρα δεν θα υπήρχε καν αν δεν υπήρχαν τα επιτεύγματα της αρχαίας Ελλάδος και η ελληνική φιλοσοφική σκέψη. Σε ότι αφορά το «σατανιστές» που είπατε, να σας πω ότι πραγματικά υμνωδοί του Εωσφόρου είναι όλοι αυτοί οι εμπλεκόμενοι στα πλοκάμια των διαφόρων μυστικών οργανώσεων που προσπαθούν να επιβάλλουν στην Ελλάδα και όχι μόνο το δόγμα της παγκοσμιοποίησης, της πανθρησκείας και της παγκόσμιας κυβέρνησης. Ένα μήνυμα της στάσης μας απέναντι στη θρησκεία μας, το εισπράξατε από την πρώτη μέρα της παρουσίας μας στη Βουλή, όταν σύσσωμοι οι βουλευτές όλων των κομμάτων εγέρθηκαν για την ορκωμοσία των μουσουλμάνων, η Χρυσή Αυγή παρέμεινε στη θέση της, εκφράζοντας πιστεύω το σύνολο των Ελλήνων ασχέτως πολιτικής τοποθέτησης.
• Να περάσουμε λίγο και σε πολιτικά ζητήματα. Είναι γνωστό, και το δηλώνετε, ότι είστε εναντίον του μνημονίου. Η ερώτησή μου όμως είναι, Ευρώ ή Δραχμή;
-Σίγουρα εναντίον του μνημονίου. Το μνημόνιο και το 1 και το 2, ή και όποια παραλλαγή του δούμε στο μέλλον, είναι ο βρόγχος όχι μόνο για την εθνική οικονομία, αλλά και αυτήν καθ’ αυτήν την ύπαρξή μας ως κράτους. Το ευρώ, ο ελληνικός λαός για δεκαετίες πριν καθιερωθεί, το έχει πληρώσει πολύ ακριβά. Τις συνέπειες της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης έναντι της Ελλάδος τις βλέπουμε σήμερα. Αποκτήσαμε κάποιους δρόμους και διάφορα έργα, τις υποδομές όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι διάφοροι εθνοκτόνοι πολιτικοί, με αντάλλαγμα την εκμηδένιση της εθνικής παραγωγής. Η Ελλάδα δεν παράγει αυτήν τη στιγμή τίποτα. Εξαρτώμεθα αποκλειστικά από τις εισαγωγές. Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξ’ αρχής μας προόριζε για ένα κράτος παροχής υπηρεσιών, καταναλωτισμού και φτηνού τουρισμού. Από το Ευρώ δεν μπορούν να μας διώξουν. Μας πιέζουν για να μας αναγκάσουν να φύγουμε. Δεν πρέπει να φύγουμε...
• Και αν η Ευρώπη μας κλείσει τις κάνουλες χρηματοδότησης και οδηγηθούμε σε ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, πώς η χώρα μας θα πληρώσει μισθούς και συντάξεις, νοσοκομεία, σχολεία κ.α.;
-Πρέπει να εισπράξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα από την Ευρώπη και να τονώσουμε την εθνική μας παραγωγή. Όταν μετά από ένα χρονικό διάστημα μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας, να περνάμε έστω με λιγότερα, τα οποία όμως θα είναι δικά μας, και τα λεφτά μας θα μένουν στην Ελλάδα, τότε θα μπορούσαμε να ανεξαρτητοποιηθούμε από το Ευρώ. Αυτό προϋποθέτει και τον απόλυτο έλεγχο του ασύδοτου τώρα τοκογλυφικού τραπεζικού συστήματος. Υπήρξαν χώρες που κράτησαν το εθνικό τους νόμισμα, οι οποίες προόδευσαν και προοδεύουν. Το πιο άμεσο για μας είναι η κατάργηση του μνημονίου.
• Ναι, αλλά κατάργηση του Μνημονίου, μπορεί να σημάνει και εκτός Ευρωζώνης…
-Βλέπουμε διάφορους πολιτικούς χώρους που μασάνε τα λόγια τους, θολώνουν τα νερά, το κατάργηση το μεταφράζουν σε επαναδιαπραγμάτευση, σε αναθεώρηση, και διάφορες τέτοιες λεκτικές κωλοτούμπες που έχουν όμως τη σημασία τους, αρχής γενομένης από το Συνασπισμό, συνεχίζοντας με τη Νέα Δημοκρατία που από αντιμνημονιακό δήθεν κόμμα έγινε μνημονιακό, τώρα ξανά «αντιμνημονιακό», που ο σκληρός αρχηγός της ζητά επαναδιαπραγμάτευση και μας δίνει και ένα μήνυμα του πως θα την κάνει αυτήν την επαναδιαπραγμάτευση, βάζοντας πρώτη στο ψηφοδέλτιο επικρατείας τη γνωστή Ντόρα.
• Για τους «Ανεξάρτητους Έλληνες» δεν έχετε κάτι να πείτε;
-Οι Ανεξάρτητοι, υποτίθεται, Έλληνες -για μένα οι απολύτως εξαρτημένοι-, ήσαν έτοιμοι να στηρίξουν μνημονιακή κυβέρνηση των δυο παλαιών μεγάλων κομμάτων ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας. Την τελευταία στιγμή, με την αποκάλυψη του non paper καθώς και εσωτερικών πιέσεων, έκαναν πίσω. Όλα αυτά βεβαίως θα τα πληρώσουν πολύ ακριβά διότι αυτό το μόρφωμα, αυτό το ανάχωμα, δηλαδή οι νέοι Καρατζαφέρηδες, θα διαλυθούν πολύ σύντομα, στα εξ ων συνετέθησαν.
• Δεν θα σας ρωτήσω για τη γνωστή σας θέση περί λαθρομεταναστών. Θα το θέσω το ζήτημα ιδιαίτερα σε τοπικό επίπεδο. Πείτε μας τη θέση σας για τους ξένους στα Γιάννινα.
-Είμαι υπερήφανος που είμαι Γιαννιώτης. Πολύ περισσότερο που κατάγομαι από την ιστορική Λάκκα Σούλι. Θλίβομαι που αυτή τη στιγμή ανήμποροι γέροντες στα σύνορα αλλά και στην ενδοχώρα της Ηπείρου, οικογένειες στις πόλεις της Ηπείρου, κλειδαμπαρώνονται στα σπίτια τους, ζούνε με το φόβο της επίθεσης, της ληστείας, φοβούνται γι’ αυτή την ίδια τη ζωή τους. Τα τελευταία δυο-τρία χρόνια η κατάσταση στην Ήπειρο, αρχικά στην Ηγουμενίτσα και μετά σε όλη την Ήπειρο, έχει εντελώς ξεφύγει. Ορδές αλλοφύλων και αλλοθρήσκων μουσουλμάνων Αφγανών, Πακιστανών, κ.λ.π. έχουν κατακλύσει τον τόπο μας. Άνθρωποι που σκοτώνουν για δέκα και είκοσι ευρώ (άνθρωποι ή μήπως θα έπρεπε να βάλετε τη λέξη σε εισαγωγικά;), παρενοχλούν γυναίκες μικρές, μεγάλες, παιδιά, βιάζουν σε χωριά ανήμπορες γερόντισσες, καταστρέφουν σταυρούς και εικόνες σε νεκροταφεία και εξωκκλήσια, κυριολεκτικά μια κατάσταση κατοχής.
• Με όσα λέτε, μπορεί κάποιος να θεωρήσει τις θέσεις σας σκληρές ρατσιστικές…
-Μα γιατί; Αυτοί οι άνθρωποι δρουν με απόλυτη ελευθερία ασυδοσία, θα έλεγα, σε ένα ξεχαρβαλωμένο κράτος, που ενώ έχει τα μέσα, δηλαδή έχουμε και στρατό και αστυνομία, δεν υπάρχει καμία πολιτική βούληση να αντιμετωπιστεί το θέμα. Για την Ήπειρο, ειδικά εμείς ζητούμε την ενεργοποίηση του στρατού, η αποστολή του οποίου είναι να φυλάει τα σύνορά μας δηλαδή την ελληνοαλβανική μεθόριο, τη ναρκοθέτηση των συνόρων, καθώς και τη συνδρομή του Λιμενικού και του πολεμικού Ναυτικού, που θα πρέπει νυχθημερόν να περιπολεί στο Ιόνιο.
• Δεν είναι σκληρά μέτρα αυτά που ζητάτε;
-Αν αυτή τη στιγμή ήμασταν εμείς οι υπεύθυνοι της εκτελεστικής εξουσίας δηλαδή ήμασταν κυβέρνηση, θα είχαμε και την πολιτική βούληση και τη διάθεση να επιλύσουμε το φλέγον αυτό ζήτημα. Πιστεύουμε ότι και μόνον η παρουσία μας η φυσική μας παρουσία σε εκδηλώσεις του κινήματός μας σε πόλεις και χωριά, δίνει μια ανάσα στον κόσμο. Ακόμα κι η παρουσία μας στην Βουλή θα πιέσει προς τις θέσεις που σας προανέφερα.
• Δηλαδή, εσείς τώρα μου λέτε ότι υποκαθιστάτε το Κράτος…
-Πάγια θέση μας και ένα θέμα που το είχαμε επισημάνει από τις αρχές της δεκαετίας του 90 και χαρακτηριζόμασταν τότε ακραίοι, είναι Έξω τώρα όλοι οι ξένοι. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες. Το θέμα των ξένων λαθρομεταναστών ήμασταν εμείς που το αναδείξαμε στην κεντρική πολιτική σκηνή και μεταφέραμε την άποψη αλλά και την αγωνία του ελληνικού λαού και αναγκάσαμε και άλλα πολιτικά κόμματα να το βάλουν στην ατζέντα τους, υποκριτικά βέβαια, και ψηφοσυλλεκτικά.
Παραδείγματος χάριν, θαυμάζουμε την υποκρισία του πρώην υπουργού… Προπό Χρυσοχοϊδη με τη γνωστή φούσκα των στρατοπέδων τη στιγμή που οι μισοί οπαδοί του κόμματός του στην τελευταία προεκλογική συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ στο Σύνταγμα ήσαν Πακιστανοί με πράσινες πλαστικές σημαιούλες του ήλιου με τα δόντια.
• Αφού αρχικά μου δηλώσατε Εθνικιστές πείτε μου δυο λόγια για τις θέσεις σας πάνω στα εθνικά θέματα.
-Πολύ ευχαρίστως. Υποστηρίζουμε μια ανεξάρτητη εξωτερική πολιτική με ισχυρές ένοπλες δυνάμεις. Δυστυχώς εξ αιτίας του ανίκανου πολιτικού συστήματος από την μεταπολίτευση και δώθε αλλά και εξ’ αιτίας εσκεμμένων προδοτικών επιλογών και των δυο κομμάτων, η πορεία των εθνικών θεμάτων είναι τραγική. Σε ό,τι αφορά τη Μακεδονία, εναντιονόμεθα με όλη τη δύναμη που κατέχουμε σε οποιαδήποτε συμφωνία με την οποία θα δοθεί και θα συμφωνηθεί στο μόρφωμα των Σκοπίων να αναγνωρισθεί με την λέξη Μακεδονία ή παράγωγό της. Το πρώτο φύλλο της εβδομαδιαίας εφημερίδος μας στην οποία είχα την τιμή επί σειρά ετών να είμαι αρχισυντάκτης, έχει τίτλο «Κανένας συμβιβασμός για τη Μακεδονία μας».
• Για τη Βόρειο Ήπειρο ποια είναι η θέση σας;
-Για την πολυβασανισμένη μας Βόρειο Ήπειρο, σε διπλωματικό επίπεδο θα πρέπει να απαιτήσουμε την εφαρμογή των συμφωνηθέντων για αυτονομία, με το πρωτόκολλο της Κέρκυρας, με στόχο αναλόγως των συνθηκών και των γεωπολιτικών ισορροπιών στην περιοχή, την ενσωμάτωση της Βορείου Ηπείρου με την μητέρα πατρίδα. Το ίδιο ισχύει και για την Κύπρο μας, που για μας αποτελεί κομμάτι της Ελληνικής πατρίδας. Για το Αιγαίο θα μπορούσαμε να επεκτείνουμε τα χωρικά ύδατα στα 12 μίλια, ή ακόμα καλύτερα να χαράξουμε την ΑΟΖ με βάση την αρχή της μέσης γραμμής. Η Ελλάς μπορεί να επιβιώσει γεωπολιτικά, μόνον αν το Αιγαίο είναι μια ελληνική λίμνη. Για να μην σας κουράζω, με τον ίδιο στόχο θα πρέπει να κινηθούμε και για τη Θράκη και να κοιτάξουμε την προσέγγιση των Πομάκων και την επανελληνοποίησή τους, καθώς επίσης και να ξαποστείλουμε από κει που ήρθαν τους πράκτορες του τουρκικού προξενείου. Η δράση του τουρκικού προξενείου και η προδοτική στάση των ελληνικών κομμάτων έφεραν τρεις βουλευτές που δηλώνουν Τούρκοι να κάθονται στα έδρανα του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
• Νομίζω ότι ξεπεράσαμε τα όρια της συμφωνίας μας. Αρκετά είπαμε. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-Εγώ σας ευχαριστώ που μου δώσατε την δυνατότητα να απευθυνθώ στους αναγνώστες σας και συμπατριώτες μου μέσω του Πρωινού Λόγου. Ελπίζω να τηρηθεί ο όρος στη συμφωνία μας, ότι οι απαντήσεις μου θα δημοσιευτούν αυτούσιες, χωρίς να λογοκριθούν.
Σημειώστε ακόμη μόνο τούτο: Το ποσοστό μας στις εκλογές της 17ης Ιουνίου θα είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό της 6ης Μαΐου. Δεν είμαστε ευκαιριακοί στην πολιτική ζωή. Ήρθαμε, όχι μόνο για να μείνουμε, αλλά και για να Κυβερνήσουμε…
*** (Υπενθυμίζουμε, ότι η Χρυσή Αυγή στις 6 Μαΐου έφτασε το 7% των ψήφων πανελλαδικά, ενώ στην Ήπειρο έλαβε 4%. Εξέλεξε στη Βουλή 21 βουλευτές).
Ποιος είναι ο Χρήστος Παππάς
• Ο Χρήστος Παππάς γεννήθηκε στην Αθήνα το 1962 και κατάγεται από την Λίππα της Λάκκας Σουλίου.
Δηλώνει υπερήφανος για την καταγωγή του αλλά και για το ότι προέρχεται από οικογένεια που έδωσε στην πατρίδα ιερείς και στρατιωτικούς.
Ο κ. Παππάς ήταν η πρώτη επιλογή της Χρυσής Αυγής για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας. Στο ίδιο όμως ψηφοδέλτιο, υπήρχε και το όνομα του πατέρα του, τιμής ένεκεν στην τελευταία θέση, του Αντιστρατήγου Ηλία Παππά.
Πρόκειται περί ενός 85χρονου στρατιωτικού με ιδιαίτερη και ενεργή ανάμειξη στο στρατιωτικό κίνημα της 21ης Απριλίου, που ευρίσκετο στον στενό κύκλο του αρχηγού της επταετίας Γεωργίου Παπαδοπούλου, μαχητή -όπως μας δήλωσε ο γιός του- στη μάχη της Ναούσης τον Ιανουάριο του 1949, όπου και τραυματίστηκε.
Ο Χρήστος Παππάς εγκαταστάθηκε στα Ιωάννινα το 1997 και δραστηριοποιείται επιχειρηματικά με κατάστημα ειδών οικιακού εξοπλισμού. Είναι παντρεμένος και έχει τρία παιδιά. Στη Χρυσή Αυγή συμμετέχει ενεργά από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, δηλαδή από το ξεκίνημά της.
proinos logos
απο το elnewsgr.blogspot.gr
• Η γνωριμία με τον κορυφαίο «Χρυσαυγίτη» κ. Χρήστο Παππά έγινε τυχαία, όταν τον συναντήσαμε προ ημερών σε κατάστημα των Ιωαννίνων.
Είχαμε βέβαια διαβάσει, ότι ο επικεφαλής των βουλευτών Επικρατείας της Χρυσής Αυγής (που εκλέχθηκε) είναι Ηπειρώτης και μάλιστα εκ των ιδρυτικών μελών του κόμματος.
Δεν γνωρίζαμε όμως, ότι τα τελευταία 15 χρόνια ζει οικογενειακά και δραστηριοποιείται
επαγγελματικά στα Γιάννινα, ότι είναι δηλαδή ένας άνθρωπος, σαν αυτό που συνήθως λέμε, «της διπλανής πόρτας».
Βέβαια, δεν χρειάστηκε πολύ να το σκεφθούμε. Μετά τις συνηθισμένες συστάσεις από τον καταστηματάρχη, του απευθύναμε ευθέως την πρόταση - πρόσκληση.
«Θα μας πείτε, κάποια μέρα κ. Παππά ποιοί είστε εσείς εκεί στη Χρυσή Αυγή, για την οποία τόσα λέγονται, χωρίς ο πολύς κόσμος να γνωρίζει ποια απ’ αυτά είναι μύθοι και ποια πραγματικότητα».
Η απάντηση, ευγενική και άμεση: «Ναι ευχαρίστως να σας πω, όμως δεν θα γράψετε άλλα από αυτά που θα σας πω. Γιατί, συχνά τα ΜΜΕ «σερβίρουν» στο λαό μόνο αυτά που εξυπηρετούν το σημερινό σαθρό πολιτικό σύστημα, το οποίο συνεχώς μας κατασυκοφαντεί…».
Άμεση και η δική μας ανταπάντηση: «Μ’ αυτά που μας λέτε είναι σαν να εντάσσετε σ’ αυτά (τα ΜΜΕ) και τον «Πρ. Λόγο». Αν έτσι συμβαίνει, τότε δεν θα μπορέσουμε να βρούμε κοινή βάση για κάποια συνέντευξη…».
«Όχι, όχι, δεν μιλάω για τον «Π.Λ.», που τον διαβάζω συχνά και πραγματικά τον θεωρώ ελεύθερο βήμα, που αναδεικνύει τοπικά τις απόψεις όλων. Αλλά πολλά άλλα μέσα ενημέρωσης και κυρίως η τηλεόραση, συχνά βομβαρδίζουν το λαό με χιλιάδες ψέμματα για το δικό μας κίνημα», τόνισε με έμφαση ο κ. Παππάς.
Στη συνέχεια, μετά από κάποιες εκατέρωθεν εξηγήσεις και διευκρινίσεις, κλείστηκε το ραντεβού, για μια «εφ’ όλης της ύλης» ζωντανή συνέντευξη στα γραφεία του «Πρωινού Λόγου».
Με μια βέβαια βασική συμφωνία: Ο βουλευτής κ. Παππάς να δώσει απαντήσεις σ’ όλες τις ερωτήσεις που θα του υποβάλλουμε, όσο σκληρές ή… ασύμφορες για το κόμμα του και αν τις θεωρήσει. Εμείς από την πλευρά μας δεσμευτήκαμε να δημοσιεύσουμε αυτούσιες όλες τις απαντήσεις του, «χωρίς -όπως χαρακτηριστικά μας είπε- να τις λογοκρίνουμε, όπως συμβαίνει στα ολοκληρωτικά καθεστώτα…»!
Η συνέντευξη…
Η επίσκεψη του κ. Παππά στα γραφεία μας έγινε, και η μόνη… παραβίαση της συμφωνίας υπήρξε στο χρόνο και στο μήκος της συνέντευξης, αφού τελικά βγήκε αρκετά μακροσκελής.
Οι αναγνώστες μας μπορούν να βγάλουν τα συμπεράσματά τους, διαβάζοντας τόσο τις ερωτήσεις, όσο και τις απαντήσεις.
• Ξεκινώντας να σας ρωτήσω τι είναι τελικά η Χρυσή Αυγή; Είστε ένα ναζιστικό κόμμα;
-Εγώ κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση. Και σε ό,τι αφορά την ερώτησή σας, -την οποία και θεωρώ πραγματικά μη πρωτότυπη και με συγχωρείτε γι’ αυτό-, εμείς όπως ξέρετε δηλώνουμε Έλληνες Εθνικιστές. Αυτή είναι η πολιτική μας ταυτότητα και με αυτήν την πολιτική ταυτότητα πορευόμαστε επί σειρά ετών. Οι διάφορες ταμπέλες ναζιστές ή νεοναζιστές, φασίστες κλπ δεν μας εκφράζουν, πολύ περισσότερο μάλιστα που ο ναζισμός και ο φασισμός ήσαν κινήματα του μεσοπολέμου που αφορούσαν αποκλειστικά τη Γερμανία και την Ιταλία αντίστοιχα. Όντας εμείς εθνικιστές, Έλληνες εθνικιστές, που βάζουμε πάνω απ’ όλα και πριν απ’ όλα την Ελλάδα, πώς θα μπορούσαμε να χαρακτηριστούμε με ορολογίες και κινήματα του παρελθόντος και όχι ελληνικά;
• Τι ακριβώς εννοείτε με τον όρο Έλληνες Εθνικιστές;
-Βεβαίως εάν θέλετε οπωσδήποτε έναν χαρακτηρισμό που θα μπορούσε να γίνει πιο αντιληπτός στον μέσο πολίτη και δεν καλύπτεστε από τον όρο Ελληνικός Εθνικισμός, θα μπορούσα να σας πω ότι πολιτικά είμεθα ακραιφνώς δεξιοί, νοούμενης της δεξιάς ως τον κύριο εκφραστή του τριπτύχου Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια. Κοινωνικά είμεθα αριστεροί υπό την έννοια της εναντιώσεως στον στυγνό καπιταλισμό και τις εκφάνσεις του, όπως είναι το κίνημα του νεοφιλελευθερισμού και της κεφαλαιοκρατίας.
• Ναι αλλά στα περιοδικά σας όπως είδαμε και σε πρόσφατες τηλεοπτικές εκπομπές υπάρχουν γερμανικά σύμβολα και άρθρα που εξυμνούν τους ναζί.
-Κοιτάξτε να δείτε. Υπάρχει μια εμμονή των μέσων αποχαύνωσης και παραπληροφόρησης, θα έλεγα εγώ, σε κάποιες αναφορές μας σε ιστορικά θέματα. Το περιοδικό μας έχει μια ιστορία που ξεκινά από το 1980. Κανείς δεν προβάλλει τα εκατοντάδες άρθρα -και άρθρα που υπογράφω και εγώ προσωπικά-, όπου ασχολούμεθα με εθνικά θέματα, σύγχρονη ελληνική ιστορία, την αρχαία Ελλάδα, κ.λ.π. Κατ’ αναλογία σε πολιτικούς άλλων χώρων, πολιτικών εννοώ, γιατί δεν γίνεται η ερώτηση για άρθρα που υπάρχουν σε έντυπά τους για τον Στάλιν, για τον Λένιν, και πολλούς άλλους, και μιλώ για περιοδικά του αριστερού χώρου, ή ακόμα και για το ψευδοσοσιαλιστικό αντεθνικό κόμμα του ΠΑΣΟΚ όταν στα έντυπά του, ιδιαίτερα του πρώτου καιρού, φιγουράριζε ο Τσε Γκεβάρα, ο Φιντέλ Κάστρο και όλοι οι ηγέτες των επαναστατικών ανταρτικών οργανώσεων της Λατινικής Αμερικής;
• Ναι, αλλά εσείς υμνείτε τον Χίτλερ!..
-Κοιτάξτε να δείτε κύριε Παπακωνσταντίνου, ο Χίτλερ πέθανε στο Βερολίνο το 1945. Είναι πολιτικά ανεπίτρεπτο το 2012 να έχουμε την πολυτέλεια σε μια Ελλάδα που πεθαίνει και εξ αιτίας των προδοσιών του πολιτικού κόσμου, αυτής της πέμπτης φάλαγγος, να ασχολούμεθα με την ιστορία του πολέμου και του ναζισμού, του φασισμού, κ.λ.π. Αυτά είναι θέματα που θα πρέπει να απασχολούν νηφάλια τους Ιστορικούς. Η Ελλάς πέρασε μια δύσκολη περίοδο τη δεκαετία του 40, με την κατοχή και με την μετέπειτα κομμουνιστική ανταρσία και τον λεγόμενο εμφύλιο, και θα πρέπει να αγωνιστούμε για να μην ξαναζήσουμε τέτοιες στιγμές. Ήδη, στα ελληνικά αστικά κέντρα, στις ελληνικές πόλεις, ανήμποροι Έλληνες ψάχνουν για λίγο φαγητό στα σκουπίδια.
• Κατηγορείσθε ότι είστε αιρετικοί, δωδεκαθεϊστές, παγανιστές, όπως λένε πολλοί, έως και σατανιστές. Τι είστε τελικά;
-Πολύ ωραία ερώτηση. Θεωρούμε πως η Ορθοδοξία αποτελεί έναν από τους πυλώνες που στηρίζει το Έθνος μας. Ορθοδοξία και Ελληνισμός πάνε μαζί και όποιος θέλει να πλήξει την Ορθοδοξία, πλήττει συγχρόνως και τον Ελληνισμό. Μην ξεχνάτε ότι το πρώτο Σύνταγμα της Ελλάδας συντάχθηκε στο όνομα της Αγίας, Ομοουσίου και Αδιαίρετης Τριάδος. Ως άτομα, αλλά και ως κίνημα, μελετούμε και σεβόμαστε βαθύτατα την Αρχαία Ελλάδα και πιστεύουμε ότι από αυτήν προήλθαν όλα. Η σύγχρονη δυτική σκέψη και η ευρωπαϊκή κουλτούρα δεν θα υπήρχε καν αν δεν υπήρχαν τα επιτεύγματα της αρχαίας Ελλάδος και η ελληνική φιλοσοφική σκέψη. Σε ότι αφορά το «σατανιστές» που είπατε, να σας πω ότι πραγματικά υμνωδοί του Εωσφόρου είναι όλοι αυτοί οι εμπλεκόμενοι στα πλοκάμια των διαφόρων μυστικών οργανώσεων που προσπαθούν να επιβάλλουν στην Ελλάδα και όχι μόνο το δόγμα της παγκοσμιοποίησης, της πανθρησκείας και της παγκόσμιας κυβέρνησης. Ένα μήνυμα της στάσης μας απέναντι στη θρησκεία μας, το εισπράξατε από την πρώτη μέρα της παρουσίας μας στη Βουλή, όταν σύσσωμοι οι βουλευτές όλων των κομμάτων εγέρθηκαν για την ορκωμοσία των μουσουλμάνων, η Χρυσή Αυγή παρέμεινε στη θέση της, εκφράζοντας πιστεύω το σύνολο των Ελλήνων ασχέτως πολιτικής τοποθέτησης.
• Να περάσουμε λίγο και σε πολιτικά ζητήματα. Είναι γνωστό, και το δηλώνετε, ότι είστε εναντίον του μνημονίου. Η ερώτησή μου όμως είναι, Ευρώ ή Δραχμή;
-Σίγουρα εναντίον του μνημονίου. Το μνημόνιο και το 1 και το 2, ή και όποια παραλλαγή του δούμε στο μέλλον, είναι ο βρόγχος όχι μόνο για την εθνική οικονομία, αλλά και αυτήν καθ’ αυτήν την ύπαρξή μας ως κράτους. Το ευρώ, ο ελληνικός λαός για δεκαετίες πριν καθιερωθεί, το έχει πληρώσει πολύ ακριβά. Τις συνέπειες της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης έναντι της Ελλάδος τις βλέπουμε σήμερα. Αποκτήσαμε κάποιους δρόμους και διάφορα έργα, τις υποδομές όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι διάφοροι εθνοκτόνοι πολιτικοί, με αντάλλαγμα την εκμηδένιση της εθνικής παραγωγής. Η Ελλάδα δεν παράγει αυτήν τη στιγμή τίποτα. Εξαρτώμεθα αποκλειστικά από τις εισαγωγές. Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξ’ αρχής μας προόριζε για ένα κράτος παροχής υπηρεσιών, καταναλωτισμού και φτηνού τουρισμού. Από το Ευρώ δεν μπορούν να μας διώξουν. Μας πιέζουν για να μας αναγκάσουν να φύγουμε. Δεν πρέπει να φύγουμε...
• Και αν η Ευρώπη μας κλείσει τις κάνουλες χρηματοδότησης και οδηγηθούμε σε ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, πώς η χώρα μας θα πληρώσει μισθούς και συντάξεις, νοσοκομεία, σχολεία κ.α.;
-Πρέπει να εισπράξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα από την Ευρώπη και να τονώσουμε την εθνική μας παραγωγή. Όταν μετά από ένα χρονικό διάστημα μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας, να περνάμε έστω με λιγότερα, τα οποία όμως θα είναι δικά μας, και τα λεφτά μας θα μένουν στην Ελλάδα, τότε θα μπορούσαμε να ανεξαρτητοποιηθούμε από το Ευρώ. Αυτό προϋποθέτει και τον απόλυτο έλεγχο του ασύδοτου τώρα τοκογλυφικού τραπεζικού συστήματος. Υπήρξαν χώρες που κράτησαν το εθνικό τους νόμισμα, οι οποίες προόδευσαν και προοδεύουν. Το πιο άμεσο για μας είναι η κατάργηση του μνημονίου.
• Ναι, αλλά κατάργηση του Μνημονίου, μπορεί να σημάνει και εκτός Ευρωζώνης…
-Βλέπουμε διάφορους πολιτικούς χώρους που μασάνε τα λόγια τους, θολώνουν τα νερά, το κατάργηση το μεταφράζουν σε επαναδιαπραγμάτευση, σε αναθεώρηση, και διάφορες τέτοιες λεκτικές κωλοτούμπες που έχουν όμως τη σημασία τους, αρχής γενομένης από το Συνασπισμό, συνεχίζοντας με τη Νέα Δημοκρατία που από αντιμνημονιακό δήθεν κόμμα έγινε μνημονιακό, τώρα ξανά «αντιμνημονιακό», που ο σκληρός αρχηγός της ζητά επαναδιαπραγμάτευση και μας δίνει και ένα μήνυμα του πως θα την κάνει αυτήν την επαναδιαπραγμάτευση, βάζοντας πρώτη στο ψηφοδέλτιο επικρατείας τη γνωστή Ντόρα.
• Για τους «Ανεξάρτητους Έλληνες» δεν έχετε κάτι να πείτε;
-Οι Ανεξάρτητοι, υποτίθεται, Έλληνες -για μένα οι απολύτως εξαρτημένοι-, ήσαν έτοιμοι να στηρίξουν μνημονιακή κυβέρνηση των δυο παλαιών μεγάλων κομμάτων ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας. Την τελευταία στιγμή, με την αποκάλυψη του non paper καθώς και εσωτερικών πιέσεων, έκαναν πίσω. Όλα αυτά βεβαίως θα τα πληρώσουν πολύ ακριβά διότι αυτό το μόρφωμα, αυτό το ανάχωμα, δηλαδή οι νέοι Καρατζαφέρηδες, θα διαλυθούν πολύ σύντομα, στα εξ ων συνετέθησαν.
• Δεν θα σας ρωτήσω για τη γνωστή σας θέση περί λαθρομεταναστών. Θα το θέσω το ζήτημα ιδιαίτερα σε τοπικό επίπεδο. Πείτε μας τη θέση σας για τους ξένους στα Γιάννινα.
-Είμαι υπερήφανος που είμαι Γιαννιώτης. Πολύ περισσότερο που κατάγομαι από την ιστορική Λάκκα Σούλι. Θλίβομαι που αυτή τη στιγμή ανήμποροι γέροντες στα σύνορα αλλά και στην ενδοχώρα της Ηπείρου, οικογένειες στις πόλεις της Ηπείρου, κλειδαμπαρώνονται στα σπίτια τους, ζούνε με το φόβο της επίθεσης, της ληστείας, φοβούνται γι’ αυτή την ίδια τη ζωή τους. Τα τελευταία δυο-τρία χρόνια η κατάσταση στην Ήπειρο, αρχικά στην Ηγουμενίτσα και μετά σε όλη την Ήπειρο, έχει εντελώς ξεφύγει. Ορδές αλλοφύλων και αλλοθρήσκων μουσουλμάνων Αφγανών, Πακιστανών, κ.λ.π. έχουν κατακλύσει τον τόπο μας. Άνθρωποι που σκοτώνουν για δέκα και είκοσι ευρώ (άνθρωποι ή μήπως θα έπρεπε να βάλετε τη λέξη σε εισαγωγικά;), παρενοχλούν γυναίκες μικρές, μεγάλες, παιδιά, βιάζουν σε χωριά ανήμπορες γερόντισσες, καταστρέφουν σταυρούς και εικόνες σε νεκροταφεία και εξωκκλήσια, κυριολεκτικά μια κατάσταση κατοχής.
• Με όσα λέτε, μπορεί κάποιος να θεωρήσει τις θέσεις σας σκληρές ρατσιστικές…
-Μα γιατί; Αυτοί οι άνθρωποι δρουν με απόλυτη ελευθερία ασυδοσία, θα έλεγα, σε ένα ξεχαρβαλωμένο κράτος, που ενώ έχει τα μέσα, δηλαδή έχουμε και στρατό και αστυνομία, δεν υπάρχει καμία πολιτική βούληση να αντιμετωπιστεί το θέμα. Για την Ήπειρο, ειδικά εμείς ζητούμε την ενεργοποίηση του στρατού, η αποστολή του οποίου είναι να φυλάει τα σύνορά μας δηλαδή την ελληνοαλβανική μεθόριο, τη ναρκοθέτηση των συνόρων, καθώς και τη συνδρομή του Λιμενικού και του πολεμικού Ναυτικού, που θα πρέπει νυχθημερόν να περιπολεί στο Ιόνιο.
• Δεν είναι σκληρά μέτρα αυτά που ζητάτε;
-Αν αυτή τη στιγμή ήμασταν εμείς οι υπεύθυνοι της εκτελεστικής εξουσίας δηλαδή ήμασταν κυβέρνηση, θα είχαμε και την πολιτική βούληση και τη διάθεση να επιλύσουμε το φλέγον αυτό ζήτημα. Πιστεύουμε ότι και μόνον η παρουσία μας η φυσική μας παρουσία σε εκδηλώσεις του κινήματός μας σε πόλεις και χωριά, δίνει μια ανάσα στον κόσμο. Ακόμα κι η παρουσία μας στην Βουλή θα πιέσει προς τις θέσεις που σας προανέφερα.
• Δηλαδή, εσείς τώρα μου λέτε ότι υποκαθιστάτε το Κράτος…
-Πάγια θέση μας και ένα θέμα που το είχαμε επισημάνει από τις αρχές της δεκαετίας του 90 και χαρακτηριζόμασταν τότε ακραίοι, είναι Έξω τώρα όλοι οι ξένοι. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες. Το θέμα των ξένων λαθρομεταναστών ήμασταν εμείς που το αναδείξαμε στην κεντρική πολιτική σκηνή και μεταφέραμε την άποψη αλλά και την αγωνία του ελληνικού λαού και αναγκάσαμε και άλλα πολιτικά κόμματα να το βάλουν στην ατζέντα τους, υποκριτικά βέβαια, και ψηφοσυλλεκτικά.
Παραδείγματος χάριν, θαυμάζουμε την υποκρισία του πρώην υπουργού… Προπό Χρυσοχοϊδη με τη γνωστή φούσκα των στρατοπέδων τη στιγμή που οι μισοί οπαδοί του κόμματός του στην τελευταία προεκλογική συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ στο Σύνταγμα ήσαν Πακιστανοί με πράσινες πλαστικές σημαιούλες του ήλιου με τα δόντια.
• Αφού αρχικά μου δηλώσατε Εθνικιστές πείτε μου δυο λόγια για τις θέσεις σας πάνω στα εθνικά θέματα.
-Πολύ ευχαρίστως. Υποστηρίζουμε μια ανεξάρτητη εξωτερική πολιτική με ισχυρές ένοπλες δυνάμεις. Δυστυχώς εξ αιτίας του ανίκανου πολιτικού συστήματος από την μεταπολίτευση και δώθε αλλά και εξ’ αιτίας εσκεμμένων προδοτικών επιλογών και των δυο κομμάτων, η πορεία των εθνικών θεμάτων είναι τραγική. Σε ό,τι αφορά τη Μακεδονία, εναντιονόμεθα με όλη τη δύναμη που κατέχουμε σε οποιαδήποτε συμφωνία με την οποία θα δοθεί και θα συμφωνηθεί στο μόρφωμα των Σκοπίων να αναγνωρισθεί με την λέξη Μακεδονία ή παράγωγό της. Το πρώτο φύλλο της εβδομαδιαίας εφημερίδος μας στην οποία είχα την τιμή επί σειρά ετών να είμαι αρχισυντάκτης, έχει τίτλο «Κανένας συμβιβασμός για τη Μακεδονία μας».
• Για τη Βόρειο Ήπειρο ποια είναι η θέση σας;
-Για την πολυβασανισμένη μας Βόρειο Ήπειρο, σε διπλωματικό επίπεδο θα πρέπει να απαιτήσουμε την εφαρμογή των συμφωνηθέντων για αυτονομία, με το πρωτόκολλο της Κέρκυρας, με στόχο αναλόγως των συνθηκών και των γεωπολιτικών ισορροπιών στην περιοχή, την ενσωμάτωση της Βορείου Ηπείρου με την μητέρα πατρίδα. Το ίδιο ισχύει και για την Κύπρο μας, που για μας αποτελεί κομμάτι της Ελληνικής πατρίδας. Για το Αιγαίο θα μπορούσαμε να επεκτείνουμε τα χωρικά ύδατα στα 12 μίλια, ή ακόμα καλύτερα να χαράξουμε την ΑΟΖ με βάση την αρχή της μέσης γραμμής. Η Ελλάς μπορεί να επιβιώσει γεωπολιτικά, μόνον αν το Αιγαίο είναι μια ελληνική λίμνη. Για να μην σας κουράζω, με τον ίδιο στόχο θα πρέπει να κινηθούμε και για τη Θράκη και να κοιτάξουμε την προσέγγιση των Πομάκων και την επανελληνοποίησή τους, καθώς επίσης και να ξαποστείλουμε από κει που ήρθαν τους πράκτορες του τουρκικού προξενείου. Η δράση του τουρκικού προξενείου και η προδοτική στάση των ελληνικών κομμάτων έφεραν τρεις βουλευτές που δηλώνουν Τούρκοι να κάθονται στα έδρανα του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
• Νομίζω ότι ξεπεράσαμε τα όρια της συμφωνίας μας. Αρκετά είπαμε. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-Εγώ σας ευχαριστώ που μου δώσατε την δυνατότητα να απευθυνθώ στους αναγνώστες σας και συμπατριώτες μου μέσω του Πρωινού Λόγου. Ελπίζω να τηρηθεί ο όρος στη συμφωνία μας, ότι οι απαντήσεις μου θα δημοσιευτούν αυτούσιες, χωρίς να λογοκριθούν.
Σημειώστε ακόμη μόνο τούτο: Το ποσοστό μας στις εκλογές της 17ης Ιουνίου θα είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό της 6ης Μαΐου. Δεν είμαστε ευκαιριακοί στην πολιτική ζωή. Ήρθαμε, όχι μόνο για να μείνουμε, αλλά και για να Κυβερνήσουμε…
*** (Υπενθυμίζουμε, ότι η Χρυσή Αυγή στις 6 Μαΐου έφτασε το 7% των ψήφων πανελλαδικά, ενώ στην Ήπειρο έλαβε 4%. Εξέλεξε στη Βουλή 21 βουλευτές).
Ποιος είναι ο Χρήστος Παππάς
• Ο Χρήστος Παππάς γεννήθηκε στην Αθήνα το 1962 και κατάγεται από την Λίππα της Λάκκας Σουλίου.
Δηλώνει υπερήφανος για την καταγωγή του αλλά και για το ότι προέρχεται από οικογένεια που έδωσε στην πατρίδα ιερείς και στρατιωτικούς.
Ο κ. Παππάς ήταν η πρώτη επιλογή της Χρυσής Αυγής για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας. Στο ίδιο όμως ψηφοδέλτιο, υπήρχε και το όνομα του πατέρα του, τιμής ένεκεν στην τελευταία θέση, του Αντιστρατήγου Ηλία Παππά.
Πρόκειται περί ενός 85χρονου στρατιωτικού με ιδιαίτερη και ενεργή ανάμειξη στο στρατιωτικό κίνημα της 21ης Απριλίου, που ευρίσκετο στον στενό κύκλο του αρχηγού της επταετίας Γεωργίου Παπαδοπούλου, μαχητή -όπως μας δήλωσε ο γιός του- στη μάχη της Ναούσης τον Ιανουάριο του 1949, όπου και τραυματίστηκε.
Ο Χρήστος Παππάς εγκαταστάθηκε στα Ιωάννινα το 1997 και δραστηριοποιείται επιχειρηματικά με κατάστημα ειδών οικιακού εξοπλισμού. Είναι παντρεμένος και έχει τρία παιδιά. Στη Χρυσή Αυγή συμμετέχει ενεργά από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, δηλαδή από το ξεκίνημά της.
proinos logos
απο το elnewsgr.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου