Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Το Ευρωκοινοβούλιο είπε «ναι» στα κρυφά μεταλλαγμένα στο πιάτο μας – Ένα διατροφικό έγκλημα (και) με ελληνική σφραγίδα!

Απαγορεύεται πλέον να ξέρεις τι τρως - Οι Ευρω-λομπίστες έστρωσαν το χαλί στις πολυεθνικές και τη «μεταλλαγμένη» αγορά της Mercosur!

Η νεοταξική Ευρώπη ολοκληρώνει ένα διατροφικό έγκλημα, σε τρία μελετημένα βήματα. Πρώτα, η μαζική απαξίωση και φτωχοποίηση των ευρωπαίων αγροτών. Έπειτα η συμφωνία όνειδος της ΕΕ με την Mercosur και η πραξικοπηματική προώθηση της παρά το «μπλόκο» στο Ευρωκοινοβούλιο. Και

ως τελευταίο καρφί στο φέρετρο ήρθε τώρα η χαλάρωση των κανόνων για τα μεταλλαγμένα τρόφιμα, που έλαβε πράσινο φως από την Ευρωβουλή.

Για να ξέρουμε ποιοι ακριβώς φέρνουν τον καρκίνο στο πιάτο μας, όλοι οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας – πλην του Μανώλη Κεφαλογιάννη – ψήφισαν υπέρ των νέων μεταλλαγμένων, δηλαδή ο Γιώργος Αυτιάς, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, Ελίζα Βόζεμπεργκ, Δημήτρης Τσιόδρας, Ελεονώρα Μελέτη, Φρέντης Μπελέρης. Υπέρ των μεταλλαγμένων ψήφισε και η Αφροδίτη Λατινοπούλου.

Κατά των νέων μεταλλαγμένων (και υπέρ των δικαιωμάτων καταναλωτών και αγροτών) ψήφισαν οι: Μανώλης Κεφαλογιάννης, Σάκης Αρναούτογλου, Γιάννης Μανιάτης, Νίκος Φαραντούρης, Νίκος Παπανδρέου, Κώστας Αρβανίτης, Έλενα Κουντουρά, Δημήτρης Παπαδάκης, Λευτέρης Νικολάου-Αλαβάνος, Μαρία Ζαχαρία, Μανώλης Φράγκος, Νίκος Παππάς. Απείχαν από την κεντρική ψηφοφορία οι: Γαλάτω Αλεξανδράκη και Νίκος Αναδιώτης.

Να εξηγήσουμε με τι συντάχθηκαν ακριβώς τα… ευρω-καμάρια μας; Η τρομακτική εισήγηση της Κομισιόν γι’ αυτό το ψήφισμα ήταν να καταργηθεί κάθε υποχρέωση σήμανσης μεταλλαγμένου στο τελικό προϊόν στο ράφι, αν αυτό έχει υποστεί κάτω από 20 μεταλλάξεις! Με το απίστευτο επιχείρημα ότι η σήμανση προκαλεί αδικαιολόγητο φόβο (!) στους καταναλωτές και εμποδίζει την… καινοτομία! Όπου διαβάζεις «καινοτομία», εννοούνται οι μετρημένες big pharma που κάνουν μονοπώλια μεταλλαγμένων σπόρων και ρημάζουν την παγκόσμια αγροτική παραγωγή με βιοτεχνολογικό επεκτατισμό.

«Αδικαιολόγητος φόβος», η ενημέρωση λοιπόν! Δηλαδή ο ευρωπαίος πολίτης είναι σαν να μην έχει δική του κρίση και αντίληψη περί σωστής διατροφής, κι έτσι οι ευρωβαρόνοι πρέπει να μας ορίζουν τι δεν πρέπει να φοβόμαστε! Σας αφαιρούμε το δικαίωμα να ξέρετε τι τρώτε για να μη τρομάζετε, αλλά είναι για το καλό σας!

«Άξιος» ο μισθός σας!

Περιττό να πούμε ότι αυτός ο κανονισμός λειτουργεί ως στρωμένο κόκκινο χαλί για την αγορά της Mercosur, ώστε να εξομαλυνθούν τα «double standards» (η ΕΕ είχε πολύ πιο αυστηρά πρωτόκολλα στα μεταλλαγμένα σε σχέση με τη Νότια Αμερική). Οι Big Pharma που κάνουν απόλυτο κουμάντο στη Mercosur, πιέζουν για τη σταδιακή εξίσωση των κανονισμών στην Ευρώπη, ώστε να εισβάλουν στα ράφια μας με όλο το εύρος της παραγωγικής ισχύος τους.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι λομπίστες των Big Pharma παρακολουθούσαν όρθιοι την ψηφοφορία στο ευρωκοινοβούλιο και μόλις ολοκληρώθηκε η καταμέτρηση των ψήφων, άνοιξαν σαμπάνια και έστειλαν e-mail για να ευχαριστήσουν τους ευρωβουλευτές που τους «προσκύνησαν» με την ψήφο τους! «Άξιος» ο μισθός τους! Αυτοί που τρώνε σε πανάκριβα εστιατόρια όπου ενημερώνονται μέχρι και που… βόσκησε πριν 24 ώρες το φιλέτο τους, σου λένε τώρα «τρώγε ότι σάπιο σε ταΐζω και μη μιλάς»!

Οι σκληροί υπερασπιστές των μεταλλαγμένων (ΕΛΚ, Ευρωπαίοι Συντηρητικοί, «Πατριώτες», Renew Europe) ήταν υπέρ της άποψης ότι η σήμανση πρέπει να υπάρχει μόνο στο σπόρο, δηλαδή μόνο προς γνώσιν του αγρότη και όχι του καταναλωτή. Και αυτό ακριβώς αποφασίστηκε για τα μεταλλαγμένα της κατηγορίας NGT1. Τα προϊόντα που έχουν υποστεί έως 20 μεταλλάξεις (πχ. ντομάτες, πατάτες κλπ) ΔΕΝ θα φέρουν ειδική σήμανση στο ράφι και θα θεωρούνται ως ισοδύναμα με τα φυσικά. Σήμανση θα υπάρχει μόνο για τα τρόφιμα με πάνω από 20 μεταλλάξεις, της κατηγορίας NGT2, που είναι τα ακόμα πιο επιβαρυμένα. Σαλαμοποιούν δηλαδή τα μεταλλαγμένα, ώστε να γίνει πιο εύπεπτη η προώθηση τους.

Τραγικές συνέπειες

Μπήκαν οι βάσεις για το μεγάλο έγκλημα στα πιάτα μας. Ελαστικοποιείται ο νόμος για τις μεταλλαγμένες πατέντες, βγαίνουν από τη μέση οι δικλείδες ασφαλείας, ξεφορτώνονται οι εταιρείες την υποχρέωση σήμανσης (μπορούν άνετα να «παίξουν» γραφειοκρατικά με το προσχηματικό όριο των 20 μεταλλάξεων), ενώ ο καταναλωτής δεν θα ξέρει τι τρώει, ούτε θα έχει δικαίωμα να επιλέξει. Επιπλέον με το «άνοιγμα» των μεταλλαγμένων καλλιεργειών, η γενετική επιμόλυνση θα εξαπλώνεται όλο και περισσότερο στις βιολογικές καλλιέργειες μέσω της επικονίασης. Οι καλλιέργειες της Mercosur χρησιμοποιούν σε τεράστιες ποσότητες τη γλυφοσάτη (χρησιμοποιείται και στην ΕΕ, αλλά πιο ελεγχόμενα), ένα άκρως καρκινογόνο ζιζανιοκτόνο που συνδέεται με δεκάδες χιλιάδες αγωγές για νοσήσεις και θανάτους, με τη Bayer να έχει ήδη πληρώσει δισεκατομμύρια σε αποζημιώσεις. Κι όμως κανείς δεν τολμά να την «κουνήσει» από την παγκόσμια κυριαρχία της.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση μετατρέπει τους ευρωπαίους καταναλωτές σε τρόφιμους με καταναγκαστικό χημικό συσσίτιο. Η καινοτομία όχι μόνο δεν προάγεται στην ανοιχτή αγορά, αλλά συγκεντρώνεται σε μια χούφτα εταιρειών που θα αφανίσουν την ποικιλομορφία των καλλιεργειών και θα εξαρτήσουν τους αγρότες σε πατενταρισμένα εκτρώματα της φύσης. Ο αγρότης γίνεται «ενοικιαστής» σπόρων της Big Pharma και ο πολίτης γίνεται πειραματόζωο. Οι μολυσμένες σοδειές θα επιβιώνουν εις βάρος των φυσικών, σε έναν άνισο αγώνα όπου η φυσική καλλιέργεια θα ρημάζεται από τη κλιματική αστάθεια, τις αρρώστιες και τα παράσιτα, ανθρωπογενείς μάστιγες που θα αξιοποιούνται ως «χρυσός» από εκείνους που τις προκαλούν.

Η πλειοψηφία των ευρωβουλευτών συμπεριφέρθηκαν ως «γιουσουφάκια» της αγροχημικής βιομηχανίας και καταδίκασαν με την ψήφο τους τη διατροφική κυριαρχία των λαών. Τα δικαιώματα αγροτών και καταναλωτών δέχονται ένα ιστορικό πλήγμα που ούτε υποψιαζόμαστε τις συνέπειες του, ενώ η αγορά σπόρων γίνεται ένα κλειστό κλαμπ που θα ελέγχει ασφυκτικά την παγκόσμια διατροφική αλυσίδα. Ντροπή και πάλι ντροπή για όσους Έλληνες (;) ψήφισαν αυτή την επισιτιστική ταφόπλακα για το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας…

sportime.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου