Η κ. Λαγκάρντ τόνισε ότι «τόσο τα μετρητά όσο και το ψηφιακό ευρώ αποτελούν μορφές νόμιμου χρήματος και οι πολίτες πρέπει να διατηρούν την ελευθερία επιλογής ως προς τον τρόπο πληρωμής τους. Η ΕΈ αναγνωρίζει ότι η μετάβαση σε μια πιο ψηφιακή οικονομία δεν πρέπει να στερήσει τη δυνατότητα στους πολίτες να συναλλάσσονται με μετρητά».
Τα τραπεζογραμμάτια και τα κέρματα ευρώ αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής και τα μετρητά παραμένουν το μοναδικό φυσικό δημόσιο χρήμα που εκδίδεται από την κεντρική τράπεζα και είναι προσβάσιμο σε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από την ηλικία, το εισόδημα ή τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Τα μετρητά, θα συνεχίσουν να προστατεύονται ως βασικό δικαίωμα των πολιτών, αναφέρει ο κ. Αυτιάς.
Με την ανακοίνωση κοινοποιείται ο ηλεκτρονικός σύνδεσμος μέσω του οποίου είναι διαθέσιμο βίντεο με τον διάλογο του κ. Αυτιά με την κ. Λαγκάρντ:
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου