Τι συμβουλεύει την Ελλάδα ο νούμερο 1 της Coca-Cola,
γιατί οι Ευρωπαίοι πολιτικοί ηγέτες θα έπρεπε να απολυθούν,
ποια θα είναι η επόμενη τίγρη στην παγκόσμια οικονομία και
τι προβλέπει για την αγορά εργασίας
της Άννης Καρολίδου
Οι επιχειρηματίες δεν θα πρέπει να περιμένουν τους πολιτικούς να δράσουν, πρέπει να ανοίξουν δρόμους για να αντιμετωπισθεί η οικονομική κρίση, με την επιχειρηματική ηγεσία να αναλαμβάνει ένα ευρύτερο κοινωνικό ρόλο, στηρίζοντας παράλληλα, όχι τους πολιτικούς, αλλά τις σωστές πολιτικές.
Για τον Μουχτάρ Κεντ, τον Νο1 της Coca Cola σε παγκόσμιο επίπεδο, o κόσμος χρειάζεται ένα σχέδιο για την
Ευρώπη.
Η Ελλάδα αλλά και η Ιταλία και η Ισπανία χρειάζονται σχέδιο για να βγούνε από την κρίση, σχέδιο σαν αυτό που έβαλε μπροστά η Ιρλανδία και το οποίο ο κ. Κεντ στοιχημάτισε ότι θα πετύχει.
Ο κ.Κεντ προέβλεψε ότι η επόμενη «τίγρη» στην παγκόσμια οικονομία, στα επόμενα 10-15 χρόνια, θα είναι η Αφρική και μάλιστα χώρες από όλα τα σημεία της μαύρης ηπείρου.
Μάλιστα προέτρεψε το BAC, που γιορτάζει τα 15 του χρόνια από τη Θεσσαλονίκη, να συμβάλει στην ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ των χωρών της ΝΑ Ευρώπης και της Μεσογείου, με τις χώρες της Αφρικής, καθώς θεωρεί βέβαιο ότι όλες οι χώρες της Βόρειας Αφρικής, αλλά και άλλες, όπως η Νότια Αφρική, η Τανζανία και η Κένυα, θα εκτιναχθούν αναπτυξιακά στο χώρο της παγκόσμιας οικονομίας.
Για τον Μουχτάρ Κεντ, η Ελλάδα και η Ευρώπη θα πρέπει να κάνουν ότι και η Κίνα που διοικείται σαν την πλέον αποδοτική επιχείρηση, παρέχοντας κίνητρα, περιθώρια για επιχειρηματική ευελιξία , προωθώντας τον ανταγωνισμό ακόμη και μεταξύ περιφερειών και πόλεων στην ίδια χώρα.
«Εάν οι Ευρωπαίοι πολιτικοί ηγέτες, ήταν μάνατζερς επιχειρήσεων, το βέβαιο είναι ότι θα τους είχαν απαλλάξει από τα καθήκοντά τους», για να προσθέσει
«Δεν υπάρχουν αρκετά επενδυτικά κεφάλαια για να τροφοδοτήσουν το σύνολο της παγκόσμιας οικονομίας, άρα η Ευρώπη, η Ελλάδα, θα πρέπει να βρουν τρόπους, να καταρτίσουν σχέδια για να προσελκύσουν κεφάλαια, να πείσουν για τον επαναπατρισμό κεφαλαίων και, πολύ περισσότερο, για την επένδυση αυτών των κεφαλαίων στην οικονομία», υποστήριξε ο κ. Κεντ.
Σύμφωνα με τον κ.Κεντ, η Ευρώπη χρειάζεται κάτι ανάλογο αυτού που έκανε το 2004 ο Γκέρχαρντ Σρέντερ στη Γερμανία το 2004, με την Aτζέντα 2010.
«Η ανάπτυξη που βιώνει σήμερα η Γερμανία, δεν οφείλεται στη τελευταία 4ετία, αλλά στην Ατζέντα που εισήγαγε ο Σρέντερ και με την οποία δόθηκε ώθηση στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, των επενδύσεων, στην επαγγελματική κατάρτιση, στην έρευνα και την καινοτομία μέσα από θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων».
Σε τέτοιες θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων που βρίσκονται στο Μεξικό, στη Σαγκάη, την Ινδία, τις Βρυξέλλες, το Μεξικό, το Ισραήλ και τη Νότια Αφρική, ο πολυεθνικός γίγαντας που ακούει στο όνομα Coca Cola, στηρίζει την ανάπτυξή του.
Καταλήγοντας ο κ. Κεντ, αναφέρθηκε στις αλλαγές που έρχονται στην αγορά και στους τρόπους εργασίας.
«Δεν χρειαζόμαστε πλέον, γραφεία, χρειαζόμαστε δίκτυα επικοινωνίας και διασύνδεσης επιχειρήσεων και εργαζομένων, στη χώρα, στην κοινωνία.
Τέτοια δίκτυα χρειάζεται η Ελλάδα, που θα τη βοηθήσουν εξαιρετικά στην ανάπτυξη του εμπορίου και στη δημιουργία θέσεων εργασίας», σημείωσε.
πηγη:toaftonoito.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου