"Η αποσταθεροποίηση του ατόμου που έρχεται αντιμέτωπο με μία ασυνήθιστη κατάσταση, η οποία αποτελεί πρόβλημα για το άτομο που αδυνατεί να το αποφύγει, όσο και να το επιλύσει." Ορισμός της κρίσης κατά Caplan (1964) Οι Κινέζοι αναπαριστούν την έννοια της κρίσης, με δύο σύμβολα (ιδεογράμματα): το σύμβολο του κινδύνου και το σύμβολο του κρίσιμου σημείου. Οι σύγχρονοι ερευνητές θεωρούν ότι οι κρίσεις είναι μέρος της ζωής, γεγονός το οποίο όλοι, αργά ή γρήγορα, καλούνται να αντιμετωπίσουν και το οποίο αναστατώνει τον, ως τότε, φυσιολογικό ρυθμό της ζωής του ανθρώπου. Συνεπώς, η αντίδραση στην κρίση είναι η φυσιολογική αντίδραση σε μία μη φυσιολογική κατάσταση. (Brock, Sandoval & Lewis). Οι Κρίσεις στις Επιχειρήσεις Μια κρίση μπορεί να αναφέρεται στα καθημερινά προβλήματα που έχει μια επιχείρηση. Μπορεί όμως και να αναφέρεται σε προβλήματα που δεν έχει ξανασυναντήσει μια επιχείρηση έως τη δεδομένη χρονική στιγμή.Μερικά από αυτά μπορεί να θεωρούνται από κάποιους μικρά και να προκαλούν μια μικρή κρίση. Άλλα πάλι μπορεί να ορίζονται ως μεγάλα και να χαρακτηρίζουν αντίστοιχα μία μεγάλη κρίση. Όταν η λειτουργία της επιχείρησης ξεφεύγει από τη φυσιολογική της κατάσταση και πρέπει να αντιμετωπίζεται με διαφορετικούς από τους συνηθισμένους τρόπους διαχείρισης, έχουμε μια Κατάσταση Κρίσης.
Crisis MarketingΤο Marketing, σαν βασικό όπλο της επιχείρησης για την προσέλκυση πελατών, έχει τη δυνατότητα, μέσα από συγκεκριμένα πρωτόκολλα ενεργειών, Ο τομέας του Marketing που στοχεύει στην ανάταξη των κρίσεων στις επιχειρήσεις ορίζεται ως Crisis Marketing.
ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ & ΤΟΜΕΙΣΟι συνήθεις τομείς και τα τμήματα μιας επιχείρησης που μπορούν να βρεθούν • Πωλήσεις
|
Το πρώτο οικονομικό blog στη Βόρεια Ελλάδα // oikonomia24.blogspot.com // i.faitatzoglou@yahoo.gr
Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011
Crisis Marketing: Αντιμετωπίζοντας την Κρίση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου