Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Ρένα Δούρου: «Ο Τσοχατζόπουλος ήταν υπάλληλός μου και όχι εγώ εκείνου»!

Διαψεύδει τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να εργάζεται ως υπάλληλος του Άκη Τσοχατζόπουλου την περίοδο που εργαζόταν στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ρένα Δούρου. Λέει σε κείμενο που δημοσιεύει στην προσωπική της ιστοσελίδα ότι «Ο
Άκης Τσοχατζόπουλος ήταν υπάλληλός μου κι όχι εγώ εκείνου» και απαντά στο γιατί απέκρυψε από το βιογραφικό της την παραπάνω δραστηριότητά της.

 Παρατίθεται ολόκληρο το κείμενο που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της 

 Λίγα 24ωρα πριν κλείσει και η δεύτερη προεκλογική εκστρατεία για τις κρίσιμες εκλογές της 17ης Ιουνίου, “αποκαλύψεις” της εφημερίδας “Δημοκρατία” με έφεραν, ούτε λίγο ούτε πολύ, υπάλληλο του κ. Άκη Τσοχατζόπουλου, την περίοδο που εκείνος ήταν υπουργός Εθνικής Άμυνας κι εγώ μέλος του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων (ΙΑΑ)! 

Η πραγματικότητα είναι ότι συνέβαινε το αντίθετο : ο κ. Άκης Τσοχατζόπουλος ήταν υπάλληλός μου και όχι εγώ εκείνου!
 Όση αλήθεια περιέχει η παραπάνω πρόταση, άλλη τόση περιείχαν και τα δημοσιεύματα της συγκεκριμένης εφημερίδας, η οποία αφιέρωσε τρία συνεχόμενα δημοσιεύματα στο καθημερινό της φύλλο συν μια ολόκληρη σελίδα στην κυριακάτικη έκδοσή της για την “αποκάλυψη”, η οποία όμως ούτε αποκαλυπτικό ούτε τεκμηριωμένο χαρακτήρα έχει: είναι απλά δυσφημιστική, στην προσπάθειά της να εξυπηρετήσει ολοφάνερες πολιτικές σκοπιμότητες.
 Να πληγεί δηλαδή και μέσω εμού, ο χώρος του ΣΥΡΙΖΑ, του κατ’ εξοχήν αντιπάλου της Ν.Δ. στις πρόσφατες εκλογές 

defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου