Ιδού τα στοιχεία και ……. οι λόγοι που το αποκρύπτουν λυσσαλέα. |
Οι αμαξοστοιχίες ETR470 διαθέτουν (9) εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και τέσσερα οικονομικής.
Η νόμιμη χωρητικότητα προβλέπει δυνατότητα μεταφοράς 475 επιβατών Κάθε αμαξοστοιχία όμως μπορεί να μεταφέρει πάνω από
600 επιβάτες . Κοινό μυστικό .Η μαρτυρία , ¨Το εισιτήριο έλεγε βαγόνι 3, όμως, λόγω κόσμου, μετέφεραν άτομα στο βαγόνι 8 και έτσι έζησαν,¨ που καταθέτει η μητέρα της 21χρονης φοιτήτριας , δείχνει ότι στο επιβατικό τρένο του θανάτου , μετά τη στάση στην Λάρισα , βρισκόταν 360 άτομα τουλάχιστον , μόνο στα πρώτα 7 βαγόνια σε θέσεις . Εάν προστεθούν αυτοί που βρισκόντουσαν στα υπόλοιπα , συν τους όρθιος και όσους ¨καθόταν¨ στο πάτωμα , περνάμε τους 500 .
Σύμφωνα με πολλές ακόμα μαρτυρίες το τρένο ήταν ήδη γεμάτο κατά την αναχώρησή του .Κόπηκαν 351 εισιτήρια επίσημα αλλά επιβιβάστηκαν δεκάδες ακόμα χωρίς εισιτήριο, με πρόθεση να εκδώσουν μέσα στο τρένο. Στην Λάρισα αποβιβάστηκαν 70-80 όμως επιβιβάστηκαν περισσότεροι για Θεσσαλονίκη , γεγονός που προκύπτει από μαρτυρίες ότι τους προωθούσαν πλέον στα πίσω βαγόνια . Στο δρομολόγιο του θανάτου επέβαιναν και 10 μέλη προσωπικό.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής αρχικά και κατά το κύριο ¨ξεκαθάρισμα¨, 214 επιβάτες μεταφέρθηκαν με 6 λεωφορεία σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα και 5 επιβάτες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Κατερίνης, εκ των οποίων 3 ήταν καλά στην υγεία τους και αποχώρησαν, ενώ 2, ελαφρά τραυματίες, Αυτό δείχνει ότι πίσω στην κόλαση έμειναν περισσότεροι από 280 ψυχές
Από αυτά τα 280 άτομα , 48 παρέμεινα για νοσηλεία αργότερα και 6 άτομα νοσηλεύονται σε ΜΕΘ σύνολο 54
Πόσοι από τους υπόλοιπους 246 είναι νεκροί , πόσοι δεν θα ταυτοποιηθούν ποτέ και πόσοι θα χαρακτηριστούν αγνοούμενοι ; Ποια είναι η διαφορά από το σύνολο των νεκρών που ανακοινώνεται επίσημα;
Είχε εκτός από φοιτητές και πολλούς αλλοδαπούς νόμιμους και ¨παράτυπους¨ , αφού είχε , το πιο φτηνό εισιτήριο που υπάρχει… για την κόλαση επί γης
.Σημ . Τα δεδομένα που παρατίθενται προέκυψαν και από μαρτυρίες για τον αριθμό των κενών θέσεων στην επιβατική αμαξοστοιχία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου