Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Πώς να κερδίσετε την καρδιά, το μυαλό και την αφοσίωση των πελατών και των εργαζομένων σας


Οτιδήποτε είναι καλό για εσάς, μπορεί να είναι εξίσου καλό και για τους άλλους!
Το μόνο βέβαιο είναι πως δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος για να γοητεύσετε τους πελάτες σας και τους εργαζόμενους στην εταιρεία σας.
Αλλά, κάθε επιχείρηση πρέπει να διευκολύνει την αυτονομία των πελατών της, την πρόσβαση των εργαζομένων της στη γνώση και την επίτευξη του σκοπού της με το δικό τους τρόπο!


Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο
Guy Kawasaki, στο πολύ ενδιαφέρον βιβλίο του, με τίτλο “The Art of Changing Hearts, Minds and Actions”.

Λέει, λοιπόν, ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να φτάσει κανείς στην επιτυχία. Αλλά εδώ προκύπτει και ένα ερώτημα: γιατί να επιδιώξουμε να ακολουθήσουμε δρόμους που δεν θα συμπεριλαμβάνουν τη συμπάθεια (likability), την αξιοπιστία και την ποιότητα;
Και υπογραμμίζει τη δύναμη της γοητείας που με συγκεκριμένους τρόπους μπορούμε να ασκήσουμε στους πελάτες και στους εργαζόμενους σε μια επιχείρηση.

Γοητεύστε τους εν δυνάμει πελάτες σας
O Kawasaki, θέτει υπό αμφισβήτηση τη θεωρία ότι οι online superstars επηρεάζουν τα πλήθη των οπαδών τους (followers).
Η θεωρία του είναι ότι τα social media έχουν αναστρέψει αυτή την πυραμίδα.
Ισχυρίζεται, ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να “μαγέψει” τον “καθένα”.

Δηλαδή, ότι τώρα ο “καθένας” είναι ο νέος “κάποιος”, και αν σε αρκετούς από τον “καθένα” αρέσει το προϊόν σας, τότε οι κάποιοι, με τη σειρά τους θα σας δώσουν την απαιτούμενη σημασία.

Με τον τρόπο αυτό, οι κάποιοι στη λίστα σας, που σας επιλέγουν και κάνουν “like” στο προϊόν σας, εκθέτουν και την άποψη τους γι’ αυτό.
Το κλειδί, είναι να κάνεις πολλούς κάποιους να δοκιμάσουν το προϊόν σου, επειδή δεν γνωρίζεις πότε και ποιος θα κάνει το προϊόν σου γνωστό.

Γοητεύστε και τους εργαζομένους σας

Είναι πολύ εύκολο να το κάνετε, ισχυρίζεται ο Kawasaki.
Αρκεί να τους δώσετε την ευκαιρία να αποκτήσουν νέες δεξιότητες, διευρύνοντας τις γνώσεις τους, σε ένα αυτόνομο περιβάλλον και με έναν υψηλότερο σκοπό.

Εδώ πρέπει να σημειώσουμε, ότι ο συγγραφέας δεν προτείνει την επιπλέον χρηματική αποζημίωση για την επίτευξη αυτού του σκοπού.
 Διότι, ναι μεν πιστεύει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να αμείβουν τους εργαζομένους τους λογικά, αλλά θεωρεί πως τα χρήματα δεν είναι το κλειδί για να κερδίσει μια επιχείρηση την καρδιά, το μυαλό και την αφοσίωση των εργαζομένων της.
 Η κυριαρχία, η αυτονομία, οι ξεκάθαροι στόχοι και τα “ζεστά και όμορφα πράγματα”, είναι πολύ πιο σημαντικά!
Και σε αυτό ειδικά, πρέπει να συμφωνήσουμε μαζί του.

απο το reporter.gr


Πηγή:www.reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου