Το
αστρονομικό ποσό των 52 εκατ. δολαρίων κατέβαλε ανώνυμος αγοραστής
προκειμένου να αποκτήσει μια Ferrari 250 GTO του 1963, η οποία αποτελεί
πλέον το πιο ακριβό αυτοκίνητο στον κόσμο.
Το κατακόκκινο αγωνιστικό αυτοκίνητο που
ανήκε σε συλλέκτη από το Κονέκτικατ, τον Paul Pappalardo, μεταβιβάστηκε μέσω ιδιωτικής συναλλαγής στον άγνωστο αγοραστή.
Η τιμή των 52 εκατ. δολαρίων ξεπερνά κατά 49% το υψηλότερο μέχρι σήμερα ρεκόρ στις πωλήσεις αυτοκινήτων, το οποίο ανήκε και πάλι σε ένα GTO 250.
Η αξία των κλασικών αυτοκινήτων, κυρίως των μεταπολεμικών Ferraris, συνεχίζει να αυξάνεται, προσελκύοντας ολοένα και περισσότερους φανατικούς θαυμαστές, επενδυτές, αλλά και καιροσκόπους, γεγονός, πάντως που αυξάνει τις ανησυχίες για τη δημιουργία φούσκας στην αγορά αυτοκινήτου.
“Τη σήμερον ημέρα, η απόκτηση ενός GTO θεωρείται κορυφαία επιλογή”, αναφέρει ο dealer της Blackhawk Collection, Don Williams. “Είναι σαν τη Μόνα Λίζα. Περιβάλλεται από ένα μυστήριο. Αν έχεις στην κατοχή σου ένα GTO, τότε έχεις μια εκπληκτική συλλογή”.
Η Ferrari αποκτήθηκε από τον Pappalardo το 1974, επισκευάστηκε και τελικά έλαβε μέρος σε σειρά αγώνων ταχύτητας με οδηγό τον ίδιο τον Pappalardo, σε πολλές “ιστορικές” κούρσες, μεταξύ τους και στον αγώνα του 2002 Le Mans Classic.
Ο ίδιος πάντως αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες για τη μυθική μεταβίβαση.
Στις τεχνικές λεπτομέρειες, η Ferrari 250 GTO κατασκευάστηκε το 1962, με σκοπό να λάβει μέρος σε αγώνες ταχύτητας.
Από τη γραμμή παραγωγής βγήκαν μόνο 39 κομμάτια. Μια βερσιόν στο χρώμα του πράσινου μήλου πουλήθηκε το 2012 έναντι 35 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με το Bloomberg..
Η GTO των... Pink Floyd
Πολλοί πλούσιοι και διάσημοι αγάπησαν την GTO, μεταξύ αυτών και ο ντράμερ των θρυλικών Pink Floyd, Nick Mason , ο οποίος συμπεριέλαβε στην ιδιωτική του συλλογή μια GTO, για την οποία έχει δεχτεί προσφορές ύψους 40 – 50 εκατ. δολαρίων.
Εκτός του Mason, στους λάτρεις του πανακριβού αυτοκινήτου είναι ο Peter Sachs, της Goldman Sachs, ο πρόεδρος της Wal – Mart, Rob Walton και ο Lawrence Stroll, ο άνθρωπος που τη δεκαετία του '90 μετέτρεψε την Tommy Hilfiger σε διεθνές brand.
“Είναι ένα cult αυτοκίνητο”, σχολιάζει ο αντιπρόσωπος της Ferrari, Joe Macari. “Εάν είσαι δισκετομμυριούχος, νιώθεις ότι επιβάλλεται να έχεις ένα δικό σου. Προσωπικά, δεν καταλαβαίνω γιατί τους έλκει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είναι πολύ όμορφο και δεν έχει κερδίσει ποτέ στην κούρσα Le Mans. Εγώ θα προτιμούσα να έχω μια Testa Rossa.”
Σημειώνεται ότι η πώληση σπάνιων Ferrari αυξήθηκε κατά 54,52% φέτος στον δείκτη ιδιωτικών πωλήσεων και δημοπρασιών HAGI F. Γιατί υπάρχουν και κάποιοι που η κρίση δεν τους αγγίζει...
Το κατακόκκινο αγωνιστικό αυτοκίνητο που
ανήκε σε συλλέκτη από το Κονέκτικατ, τον Paul Pappalardo, μεταβιβάστηκε μέσω ιδιωτικής συναλλαγής στον άγνωστο αγοραστή.
Η τιμή των 52 εκατ. δολαρίων ξεπερνά κατά 49% το υψηλότερο μέχρι σήμερα ρεκόρ στις πωλήσεις αυτοκινήτων, το οποίο ανήκε και πάλι σε ένα GTO 250.
Η αξία των κλασικών αυτοκινήτων, κυρίως των μεταπολεμικών Ferraris, συνεχίζει να αυξάνεται, προσελκύοντας ολοένα και περισσότερους φανατικούς θαυμαστές, επενδυτές, αλλά και καιροσκόπους, γεγονός, πάντως που αυξάνει τις ανησυχίες για τη δημιουργία φούσκας στην αγορά αυτοκινήτου.
“Τη σήμερον ημέρα, η απόκτηση ενός GTO θεωρείται κορυφαία επιλογή”, αναφέρει ο dealer της Blackhawk Collection, Don Williams. “Είναι σαν τη Μόνα Λίζα. Περιβάλλεται από ένα μυστήριο. Αν έχεις στην κατοχή σου ένα GTO, τότε έχεις μια εκπληκτική συλλογή”.
Η Ferrari αποκτήθηκε από τον Pappalardo το 1974, επισκευάστηκε και τελικά έλαβε μέρος σε σειρά αγώνων ταχύτητας με οδηγό τον ίδιο τον Pappalardo, σε πολλές “ιστορικές” κούρσες, μεταξύ τους και στον αγώνα του 2002 Le Mans Classic.
Ο ίδιος πάντως αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες για τη μυθική μεταβίβαση.
Στις τεχνικές λεπτομέρειες, η Ferrari 250 GTO κατασκευάστηκε το 1962, με σκοπό να λάβει μέρος σε αγώνες ταχύτητας.
Από τη γραμμή παραγωγής βγήκαν μόνο 39 κομμάτια. Μια βερσιόν στο χρώμα του πράσινου μήλου πουλήθηκε το 2012 έναντι 35 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με το Bloomberg..
Η GTO των... Pink Floyd
Πολλοί πλούσιοι και διάσημοι αγάπησαν την GTO, μεταξύ αυτών και ο ντράμερ των θρυλικών Pink Floyd, Nick Mason , ο οποίος συμπεριέλαβε στην ιδιωτική του συλλογή μια GTO, για την οποία έχει δεχτεί προσφορές ύψους 40 – 50 εκατ. δολαρίων.
Εκτός του Mason, στους λάτρεις του πανακριβού αυτοκινήτου είναι ο Peter Sachs, της Goldman Sachs, ο πρόεδρος της Wal – Mart, Rob Walton και ο Lawrence Stroll, ο άνθρωπος που τη δεκαετία του '90 μετέτρεψε την Tommy Hilfiger σε διεθνές brand.
“Είναι ένα cult αυτοκίνητο”, σχολιάζει ο αντιπρόσωπος της Ferrari, Joe Macari. “Εάν είσαι δισκετομμυριούχος, νιώθεις ότι επιβάλλεται να έχεις ένα δικό σου. Προσωπικά, δεν καταλαβαίνω γιατί τους έλκει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είναι πολύ όμορφο και δεν έχει κερδίσει ποτέ στην κούρσα Le Mans. Εγώ θα προτιμούσα να έχω μια Testa Rossa.”
Σημειώνεται ότι η πώληση σπάνιων Ferrari αυξήθηκε κατά 54,52% φέτος στον δείκτη ιδιωτικών πωλήσεων και δημοπρασιών HAGI F. Γιατί υπάρχουν και κάποιοι που η κρίση δεν τους αγγίζει...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου