Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Τerry Gou: Δουλέψτε στην αρχή για τα λεφτά, μετά για τα ιδανικά, στο τέλος για το πάθος σας

[O ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: ΙΔΡΥΤΗΣ FOXCONN]

Στα πρώτα 20 χρόνια της καριέρας μου δούλευα σκληρά για να βγάλω λεφτά.
 Ήταν απαραίτητο, διότι, χωρίς αυτό, η επίτευξη των ιδανικών μου δεν θα ήταν δυνατή. 

Στα δεύτερα 20 χρόνια της καριέρας μου δούλευα για τα
ιδανικά μου. 
Με γνώμονα αυτά τα ιδανικά και μια ζωή που είχε έναν σκοπό, ανέπτυξα ένα θετικό πνεύμα απέναντι στη δουλειά και αυτοπεποίθηση για να αντέχω κάθε πρόκληση.

 Στα επόμενα 20 χρόνια θα εργαστώ για πράγματα που είναι το πάθος μου. 

Τα ενδιαφέροντα και οι προτεραιότητές μου αξιοποιούν τις εμπειρίες μου στη ζωή και αυτό που μπόρεσα να επιτύχω για να γαλουχήσω την επόμενη γενιά, ώστε να μπορέσουν να συνεισφέρουν στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.
 Πιστεύω ότι οι πιο τυχεροί επαγγελματίες στον κόσμο είναι αυτοί που μπορούν να διεκπεραιώνουν επιτυχώς αυτές τις τρεις φάσεις στη διάρκεια της επαγγελματικής τους ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου