Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2016

Ο Σάμι Φάις ξεδιπλώνει το σχέδιο για την αγορά Μοδιάνο

Ο Σάμι Φάις επέστρεψε.
Το επιχειρηματικό του δαιμόνιο τον κάνει και σήμερα ανερχόμενο πρωταγωνιστή των εξελίξεων στο λιανεμπόριο, με την απόκτηση της αγοράς Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη, μετά την
εξασφάλιση μέσα σε μια τριετία, επιτυχημένων brands όπως η Puma, η Adidas, τα Mango και η Under Armour.
 Έτσι καταφέρνει και πάλι εν μέσω κρίσης να στήσει από την αρχή νέες εμπορικές δραστηριότητες αξιοποιώντας ευκαιρίες.

Παλιά ήταν η Nike τώρα είναι η Puma και η Adidas, παλιά η Harley Davidson τώρα η Indian παλιά το Factory outlet και η δημιουργία του Attica-City Link στο ακίνητο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και τώρα το Οne Salonica και πλέον η ιστορική αγορά Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Τα σχέδιά του για την αγορά Μοδιάνο, είναι να αναβιώσει την ιστορική αγορά τροφίμων και να την αναβαθμίσει προσελκύοντας ποιοτικά brands.
 «Hταν μια μεγάλη ευκαιρία που δεν μπορούσα να την αφήσω. Είναι από τα θετικά της κρίσης, ότι δημιουργούνται ευκαιρίες στο χώρο των ακινήτων που δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε πριν μερικά χρόνια.
Μια εμπορική στοά τόσο κεντρική και τόσο ιστορική δεν υπήρχε περίπτωση να μπορούσε να βρεθεί τα προηγούμενα χρόνια…
Θα τη διατηρήσουμε ως μια αγορά τροφίμων, θα επενδύσουμε συνολικά 7 εκατ. ευρώ για να την ανακαινίσουμε να την αναβαθμίσουμε και να φέρουμε τα καλύτερα brands της αγοράς τροφίμων όπως κάναμε και στο One Salonica» αναφέρει ο κ. Σαμ Φάις στο Money Pro.

Με την κίνησή του να αποκτήσει την στοά Μοδιάνο, εκτός από την απόκτηση και ανάπτυξη brands, επιστρέφει στην εκμετάλλευση εμπορικών χώρων, κάτι που – στη νέα εποχή- ξεκίνησε το 2015 με τη δημιουργία του εμπορικού κέντρου One Salonica.
«Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που ασχολούμαι με την αξιοποίηση εμπορικών χώρων. H δημιουργία επιτυχημένων εμπορικών χώρων έγινε πρώτη φορά από την Εlmec Sport με το Factory Outlet, μετά με την Elmec πάλι έκανα το Attica Department store στο Σύνταγμα, κλείνοντας μια σημαντική συμφωνία με τις τράπεζες για το κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού».
Τώρα έχει σειρά η Θεσσαλονίκη, και η νέα αγορά Μοδιάνο θα είναι έτοιμη και αναβαθμισμένη από το 2019.

ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ
Η Αγορά Μοδιάνο απαρτίζεται από 144 καταστήματα με μέση επιφάνεια από 5τμ-30τμ το καθένα, 2 περίπτερα, 2 υπόγεια και έναν εξώστη.
Στο ισόγειο υπάρχουν εμπορικά καταστήματα πώλησης τροφίμων, τα οποία την τελευταία εικοσαετία χρησιμοποιούνται και ως χώροι εστίασης και διασκέδασης.
Το συγκρότημα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες στεγασμένες σύγχρονες αγορές της Θεσσαλονίκης, την πιο παραδοσιακή αγορά τροφίμων και ένα από τα ορόσημα της πόλης, ενώ συνδέεται στενά με την ιστορία της Εβραϊκής Κοινότητας και η One Outlet απέκτησε το 43% έναντι 1,9 εκατ. ευρώ, με 50% χρηματοδότηση από την Alpha Bank.

Στην One Outlet, συμφερόντων Σ. Φάις, συμμετέχει και το πολυκατάστημα Notos και πρόκειται για την εταιρεία που έχει δημιουργήσει και το εμπορικό κέντρο One Salonica στη δυτική Θεσσαλονίκη, που διαθέτει 70 καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, καλλυντικών, αθλητικών και αναπτύσσεται από κοινού από τους ομίλους Φάις, NotosCom, Μαρινόπουλου και Generic Engineering Technologies.

Όσο για τα σχέδιά του, «δεν θέλω κάτι μεγάλο, να φτιάξω μια νέα Elmec Sport, ούτε να είμαι εισηγμένος… θέλω να είμαι δημιουργικός, να έχω ιδέες να αξιοποιώ ευκαιρίες και να παράγω αξία για το κοινωνικό σύνολο προσφέροντας θέσεις απασχόλησης, που είναι σήμερα η μεγάλη ανάγκη. Και σήμερα που υπάρχουν ευκαιρίες λόγω της κρίσης είναι σημαντικό να τις αξιοποιούμε και εμείς οι Έλληνες, να μην αγοράζουν τα πάντα οι ξένοι. Και αν προσδοκώ κάτι είναι να έρθει η ανάπτυξη και να κάνουμε περισσότερα πετυχημένα projects».

Σαράντα χρόνια επιτυχίες

Η αγάπη και το ταλέντο του Σ. Φάις στο εμπόριο εκδηλώθηκε από νωρίς όταν το 1977 σε ηλικία 19 ετών, έκλεισε μια τριετή συμφωνία, με μια μικρή, τότε, εταιρεία στο Oregon, τη Nike, και η οποία προέβλεπε την εισαγωγή στη χώρα μας 5.000 ζευγαριών αθλητικών παπουτσιών τον χρόνο. Από τη δεκαετία του ’80 η Nike γίνεται «leader» της παγκόσμιας αγοράς, με την εταιρεία του Σάμι Φάις Elmec Sport να μεγεθύνεται μαζί της, δημιουργώντας 50 καταστήματα τη δεκαετία του ΄90 σε Eλλάδα, Kύπρο, Bουλγαρία, Pουμανία.
Οι δικαστικές περιπέτειες λόγω της εμπλοκής του με την υπόθεση "Μακεδονικά Κλωστήρια”, είχαν αίσιο τέλος αφού απαλλάχθηκε με βούλευμα το 2001.
Το 2007 μεταβίβασε την Elmec Sports έναντι 80 εκατ. ευρώ, στον εφοπλιστή Θανάση Λασκαρίδη κι εκείνος με τη σειρά του στον όμιλο Kουτσολιούτσου. Κάθε τέλος όμως είναι και μια αρχή για ανθρώπους που ξέρουν να αξιοποιούν κάθε συγκυρία και να παράγουν αξία ακόμη και στις δυσκολότερες συνθήκες.
Τον Ιανουάριο του 2013, με μια συμφωνία των 5+5 ετών εξασφάλισε τη διανομή των ειδών Puma σε Eλλάδα, Kύπρο, Bαλκάνια, στη συνέχεια, πήρε το franchise της Adidas, την σουηδική Tretorn που κατασκευάζει είδη τένις, αργότερα την Prince πάλι με είδη τένις, το master franchisee των ρούχων της ισπανικής Mango και την Under Armour τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών στις HΠA αλλά και το Aμερικάνικo casual teenager brand της Aerostale με franchise και το εντυπωσιακό νέο κατάστημα στο «The Mall Athens».
Σήμερα τα σημεία της Puma είναι 10, τα Adidas 8 και τα Mango 9, ενώ για τη νέα αλυσίδα Under Armour ο στόχος είναι τα 10 καταστήματα στην τριετία.

Στην αγορά των μοτοσυκλετών, επιχειρεί να επαναλάβει το "success story" των Harley Davidson, με την Indian και τη Victory. Η Indian είναι η πρώτη μάρκα μοτοσυκλέτας στον κόσμο η οποία ιδρύθηκε το 1901 και σήμερα ανήκει στον όμιλο Polaris όπως και η Victory.

ΠΗΓΗ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου