Τρίτη, 14 Απριλίου 2015

Έτσι θα χάσετε τα κιλά απ'το φαγοπότι του Πάσχα!


Όλοι το παρακάναμε αυτές τις μέρες με το φαγητό και το ποτό και τώρα καλούμαστε να επανέλθουμε στο αρχικό μας βάρος και να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστεγια το καλοκαίρι.
Ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα θα
βοηθήσετε σημαντικά τον εαυτό σας στη μάχη κατά των περιττών κιλών.

Πίνετε νερό
Όταν νιώθετε πεινασμένοι πιείτε πρώτα ένα ποτήρι νερό πρώτα. Αν η πείνα συνεχίσει, τότε φάτε ένα φρούτο ή μια μικρή σαλάτα. Το νερό σας δίνει την εντύπωση ότι έχετε φουσκώσει, έτσι τρώτε λιγότερο, γι' αυτό πολλοί προτείνουν πριν από κάθε γεύμα να πίνετε ένα ποτήρι κρύο νερό.

Βάζετε ρεαλιστικούς σόχους
Ο στόχος να χάσετε 0,5 – 1 κιλό την εβδομάδα, είναι κάτι εφικτό και πραγματοποιήσιμο. Μη βάζετε υψηλούς στόχους, που σίγουρα δεν μπορείτε να φέρετε εις πέρας και η αποτυχία εκπλήρωσής τους θα σας απογοητεύσει, με αποτέλεσμα να το ρίξετε πάλι στο φαγητό.

Μην καταπιέζεστε
Έχετε το ελεύθερο να φάτε ό,τι θέλετε και σε όση ποσότητα θέλετε, για δυο γεύματα σε σύνολο 21 γευμάτων. Αυτά τα δυο γεύματα θα σας δώσουν κίνητρο να συνεχίσετε τις προσπάθειες.

Μετρήστε μέχρι το 10
Οι έρευνες ισχυρίζονται πως η μέση λιγούρα διαρκεί περίπου 10 λεπτά. Πριν ενδώσετε στη λαιμαργία σας, περιμένετε 10 λεπτά. Ιδανικά, αποσπάστε την προσοχή σας με κάτι άλλο αυτό το δεκάλεπτο και είναι πολύ πιθανό να ξεχάσετε τελείως τη λιγούρα σας.

Τρώτε συχνότερα
Το ένα γεύμα την ημέρα, σίγουρα δεν κάνει καλό, ενώ τα 5 μικρογεύματα την ημέρα, είναι αυτό που προτείνουν οι περισσότεροι διατροφολόγοι. Μικρά και συχνά γεύματα διατηρούν την όρεξη σε μέτρια και διαχειρίσιμα επίπεδα, χωρίς ανεξέλεγκτες εξάρσεις, δίνουν την ενέργεια που χρειάζεστε για όλη μέρα, ενεργοποιούν το μεταβολισμό και βελτιώνουν και τη διάθεση.

Πείτε όχι στο αλκοόλ
Το αλκοόλ έχει θερμίδες. Μην κόβετε λοιπόν θερμίδες από τα γλυκά, για να τις πάρετε από τη μπύρα. Περιορίστε το αλκοόλ, σε ένα ποτήρι κρασί ή εναλλακτικά και καλύτερα πίνετε ανθρακούχο νερό με μια φέτα λεμόνι.

Μην τσιμπολογάτε
Μη τρώτε μπροστά από την τηλεόραση ή το YouTube. Ακόμα και αν θέλετε απλά κάτι να τσιμπήσετε, στρώστε το τραπέζι, καθίστε σε αυτό και φάτε με την ησυχία σας. Το τσιμπολόγημα που δε «δεσμεύει» τον εγκέφαλο και γίνεται μηχανικά, οδηγεί σε υπερβολές, χωρίς καν να το πάρετε είδηση.

ΠΗΓΗ: onmed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου