Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Η αυτοκριτική του Πάνου Καμμένου


Ουδείς αναμάρτητος, διευκρινίζει ο πρόεδρος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,κ. Πάνος Καμμένος, ερωτηθείς για το τί απαντάτε σε όλους εκείνους που σας χρεώνουν επιπολαιότητα και βιαστικές κινήσεις.
Αναλυτικά η δήλωσή του


Ουδείς αναμάρτητος. Εγώ δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, ούτε έχω διαφημιστικές εταιρείες και συμβούλους δημοσίων σχέσεων.
 Μπορεί κάποιες από τις κινήσεις τις οποίες έκανα να ήταν βιαστικές, ίσως και επιπόλαιες, αλλά κάθε αντίδρασή μου είχε να κάνει με τα πιστεύω μου, με τις αρχές μου και με τις αξίες μου. Δεν είμαι από εκείνους οι οποίοι όταν βλέπουν το άδικο, όταν βλέπουν το αντίθετο με τις αρχές τους και με τις αξίες τους θα σιωπήσουν

Παρασκευή, 23 Ιανουάριος 2015 18:10

απο το  http://tilegrafima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου