Παρασκευή, 30 Μαΐου 2014

Οι 10 «θεοί» του ποδοσφαιρικού μάρκετινγκ

Η εταιρεία ανάλυσης αθλητικού μάρκετινγκ Repucom -η κορυφαία στον τομέα της παγκοσμίως- αποκάλυψε τα αποτελέσματα έρευνα της για το ποιοι είναι οι 10 πιο εμπορικοί ποδοσφαιριστές.

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται φυσικά το πιο καυτό όνομα του αθλήματος αυτή τη στιγμή και κάτοχος της Χρυσής Μπάλας, ο
Κριστιάνο Ρονάλντο. Ο άσος της Ρεάλ άφησε πίσω του δύο παίχτες της αντίπαλης Μπαρτσελόνα, τους Λίο Μέσι και Ζεράρ Πικέ.

Η Repucom συνέταξε τη λίστα χρησιμοποιώντας το ειδικό εργαλείο Celebrity DBI, το οποίο υπολογίζει το πώς αντιλαμβάνονται τον κάθε αθλητή 6.500 άνθρωποι από 13 διαφορετικές διεθνείς αγορές.
Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία είναι ικανή να κάνει μια ακριβής εκτίμηση της εμπορικής αξίας των ποδοσφαιριστών.

Επιπροσθέτως, η εμπορικότητα των παιχτών υπολογίζεται μέσω οκτώ διαφορετικών κριτηρίων. Αυτά είναι η αναγνωρισημότητα, η ελκυστικότητα, η φιλοδοξία, η πρόοδος, η υποστήριξη χορηγών, η επιρροή, η ικανότητα να θέτει νέες τάσεις και η εμπιστοσύνη.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της μελέτης της Repucom για τους πιο εμπορικούς ποδοσφαιριστές:

1.         Κριστιάνο Ρονάλντο
2.         Λιονέλ Μέσι
3.         Ζεράρ Πικέ
4.         Φερνάντο Τόρες
5.         Γουέιν Ρούνεϊ
6.         Αντρές Ινιέστα
7.         Νεϊμάρ
8.         Ίκερ Κασίγιας
9.         Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς
10.       Τιερί Ανρί

Για την μελέτη και τα αποτελέσματα της μίλησε ο ιδρυτής και Διευθύνοντας Σύμβουλος της Repucom, Πολ Σμίθ:

«Οι χορηγικές συμφωνίες με ποδοσφαιριστές είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να δημιουργηθεί διασύνδεση με κάποιο προϊόν ή μια εταιρεία. Τα αστέρια του ποδοσφαίρου μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισημότητα και να δημιουργήσουν ντόρο γύρω από τα προϊόντα που διαφημίζουν.
Ιδιαίτερα αυτή την εποχή που το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι μια ανάσα μακριά δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο τρόπο για την αύξηση των πωλήσεων από το ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ.
Όσον αφορά τον Κριστιάνο Ρονάλντο, πρόκειται για το όνειρο κάθε χορηγού. Η αξία του για τις εταιρείες που συνεργάζεται είναι όση και η αγωνιστική του για τις ομάδες που αγωνίζεται. Η εμπορική του δύναμη στηρίζεται στο ότι είναι γνωστός σε όλη την υφήλιο. Το γεγονός πως έχει 83 εκατ. φίλους στο Facebook και 26 εκατ. ακόλουθους στο Twitter αποδεικνύει πόσο αγαπητός είναι».

απο το sportandbusiness.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου