Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Απλά μαθήματα επενδύσεων από 19χρονο επιχειρηματία

Ο 19χρονος Άρια Μπίνα δεν έχει δικαίωμα να πιει αλκοόλ, ή να ψηφίσει, καθώς είναι Αμερικανός και δεν έχει συμπληρώσει τα 21.

Είχε όμως το δικαίωμα να επιχειρήσει και να επενδύσει και τα κατάφερε με αξιοσημείωτο τρόπο.

Ήταν μόλις 16 ετών όταν
ξεκινούσε μόνος του ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο, ως πλατφόρμα για να κλείνει κανείς ταξίδια μέσω διαδικτύου και σήμερα έχει προσλάβει είκοσι άτομα υπό τις οδηγίες του.

Η σελίδα του είχε 75.000 μοναδικούς επισκέπτες το Φεβρουάριο και η σελίδα του (Cheap Travel Hunter) κατατάσσεται στη θέση 2.412 στην κατηγορία των διαδικτυακών εφαρμογών ταξιδίου, όπου η παγκόσμια αγορά έχει ήδη κατακλυστεί!

"Το ταξιδιωτικό πρακτορείο ήταν καλή ιδέα, που προήλθε από έναν φίλο μου και σε μια εποχή που ήθελα σε κάτι να επενδύσω", τονίζει.

"Ξεκινήσαμε με μια απλή ιστοσελίδα τύπου "φτιάξ' το μόνος σου", στη συνέχεια όμως έπρεπε να ξανασκεφτούμε και να επανασχεδιάσουμε το προϊόν. Χρειάστηκε να ολοκληρώσουμε το επιχειρηματικό μοντέλο και να επενδύσουμε μεγάλα ποσά, όπως και χρόνο. Όπως επίσης, χρειάζεται να επαναταξινομήσω τις προτεραιότητες στο μυαλό μου και να εκτελώ και να εφαρμόζω γρήγορα τις ιδέες που επιτάσσει το επιχειρηματικό μοντέλο που είχα σχεδιάσει", εξηγεί, αναλύοντας τα πρώτα βήματα προς την επιτυχία.

"Προσπαθώ να μην επιδεικνύομαι αν και έχω αξιοσέβαστο εισόδημα για την ηλικία μου. Οι φίλοι μου είναι πολύ υποστηρικτικοί σχετικά με εγχείρημά μου και πολύ περήφανοι για όσα έχω καταφέρει. Αν δε σε πνίγει η επιχειρηματικότητα ως ιδιοσυγκρασία και σε ενδιαφέρει να επενδύσεις χρόνο και χρήμα για να φτιάξεις κάτι δικό σου, να το κάνεις. Είμαι τυχερός που πλαισιώνομαι από ενήλικες που σκέφτονται έτσι", προσθέτει.

"Στην αρχή έκανα πολλά λάθη. Προσλάμβανα λάθος ανθρώπους. Επίσης, ασχολιόμουν με πολλές λεπτομέρειες χειρισμού των επόμενων πλάνων και απέρριπτα νέες προτάσεις και ιδέες πολύ εύκολα ως μη αποδεκτές. Συν τοις άλλοις, βάσιζα την πιθανότητα επιτυχίας άρρηκτα στη σχέση της με το χρήμα. Οι επιχειρήσεις δεν έχουν να κάνουν τόσο με πόσα βγάζεις, πρέπει κανείς να αντιληφθεί ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα μιας επιχείρησης που έχει στηθεί σωστά είναι αυτά που μπορεί να σου αποφέρει σε βάθος χρόνου από μόνη της", συμπληρώνει με αισιοδοξία ο 19χρονος.

Πηγή: news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου