Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Δείτε που πήγε το κομμάτι της «διαφημιστικής πίτας» που άνηκε στο ALTER - Τα συνολικά ποσοστά τηλεθέασης για την τριετία (2010 -2012)...

...Αλήθεια ποιοι ευνοήθηκαν από το λουκέτο στο ALTER και πήραν το μεγαλύτερο μέρος της ήδη συρρικνωμένης διαφημιστικής πίτας;

Κατά πόσο επηρεάζει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και η αντικατάστασή τους από ένα τηλεοπτικό σταθμό, το νέο ήδη θολό τηλεοπτικό τοπίο;
Τις απορίες αυτές...

 
 ... λύσαμε εώς ένα σημείο διαβάζοντας σχετικό πίνακα και σχόλιο που διαβάσαμε και αναδημοσιεύουμε από το paron.gr/typologies:

Ακολουθεί ολόκληρο το δημοσίευμα:
Aν δει κανείς τον πίνακα θεαματικότητας, το συμπέρασμα είναι προφανές.

Τα “ιμάτια” του Alter, το ποσοστό του 10% το 2010 μοιράστηκαν στους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, σε μια μικρότερη διαφημιστική πίτα, η οποία και διαρκώς συρρικνώνεται.

Καθαρά ανοδική πορεία είχε ο Σκάι σχεδόν διπλασιάζοντας τα ποσοστά του, μέσα στην τριετία 2010-12. Τι θα σημάνει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και την αντικατάστασή τους από 1 τηλεοπτικό σταθμό;

Το 15% του κοινού που βλέπει ΕΡΤ θα είναι το «έπαθλο», χωρίς να σημαίνει κατά ανάγκη τα 9 εκατ. ευρώ μικτά που συγκέντρωνε η ΕΡΤ από τη διαφήμιση θα πάνε σε ένα κανάλι.

απο το http://pressarismenos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου