Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Γκαρσία: Να φύγω με ψηλά το κεφάλι


Για ό,τι συνέβη την περασμένη σεζόν και την επιστροφή του στον ΠΑΟΚ μίλησε ο Πάμπλο Γκαρσία.
Picture 0 for Γκαρσία: Να φύγω με ψηλά το κεφάλι
Στους εκπροσώπους του Τύπου μίλησε μετά το τέλος της πρώτης ανοιχτής προπόνησης του ΠΑΟΚ ο Πάμπλο Γκαρσία. Ο 36χρονος Ουρουγουανός ανασταλτικός μέσος μίλησε για ό,τι συνέβη την περασμένη σεζόν και την επιστροφή του στο «Δικέφαλο». 
 
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
 
"Είμαι ευχαριστημένος γιατί ήρθαν έτσι τα πράγματα και είμαι εδώ και πλέον κοιτάμε μπροστά. Πάντα ήμουν καλά με την ψυχολογία μου, ο κόσμος πάντα μου πρόσφερε τα πάντα και θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ. Ουσιαστικά είχα έναν χρόνο χαμένο που δεν με βοήθησε σε τίποτα. 
 
Θέλω να πιστεύω ότι αυτή θα είναι η τελευταία μου χρονιά στο ποδόσφαιρο και θέλω να την απολαύσω. Ήταν δύσκολη περίοδος ποτέ δεν ήθελα να φύγω έτσι. Δάγκωσα πολλές φορές τη γλώσσα μου για το καλό του ΠΑΟΚ. Προσπαθώ να κοιτώ μπροστά. Αυτό που είναι σημαντικό, είναι να αποκτήσω ρυθμό μέσα από την προπόνηση και να βοηθήσω, ξέρω την ηλικία μου και απλά θα προσπαθήσω για το καλύτερο".
 
Για τον στόχο της κατάκτησης του πρωταθλήματος:
 
"Από τότε που ήρθα, η ομάδα θέλει να κερδίσει ένα πρωτάθλημα. Ακόμη δεν είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ επίσημα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, είμαι ικανοποιημένος που προπονούμαι με τον ΠΑΟΚ".
 
Για το τι συνέβη την περασμένη σεζόν:
 
"Δεν ισχύει αυτό, ποτέ δεν ζήτησα σε καμία ομάδα να παίζω βασικός. Το μόνο που ζητάω είναι σεβασμός. Δεν θέλω να ξύσω την πληγή, είμαι ευτυχισμένος που είμαι εδώ και αν είναι να παίξω, θα δώσω το 100%, αλλιώς θα βοηθάω απλώς τους συμπαίκτες μου. Θέλω απλώς να φύγω με χαμόγελο. 
 
Αν υπογράψω θα είμαι ευχαριστημένος, αλλιώς και πάλι ευχαριστημένος θα είμαι. Αυτό που έγινε σήμερα με τον κόσμο ήταν το καλύτερο δώρο. Έχω μιλήσει με τον μεγαλομέτοχο αλλά όπως είπα αυτό δεν είναι σημαντικό. Το σημαντικό δεν είναι το συμβόλαιο. Αυτό που θέλω, είναι να φύγω με ψηλά το κεφάλι. Δεν ξέρω αν είναι τυπικό να πέσουν οι υπογραφές, εγώ θέλω να είμαι εδώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου