Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

«Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν»


(Τι λέει αυτός;; Θα μου εξηγήσει κάποιος;;
Και αυτός ο φεντεραλισμός* τι είναι;;)


Ό,τι του φανεί του λωλωστεφανή!!
Πάγκαλος (ο κλασσικός ευρωπαίος!!) έφη:

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν»
Και συνέχισε λέγοντας πως «πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού*. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».


*Ο φεντεραλισμός δεν είναι πανάκεια για την Ευρώπη

www.hamomilaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου